خبرگزاری کار ایران

میلاد کمندانی در گفتگو با ایلنا:

به شرایط سپاهان در بازی های اخیر توجه نمی‌کنیم/ باید اصفهان را با امتیاز ترک کنیم/ تلاش می کنم برای فجرسپاسی مثمر ثمر باشم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۴۸۱

مهاجم فجرسپاسی معتقد است برای موفقیت این تیم هواداران و مردم شیراز باید حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، میلاد کمندانی مهاجم کنونی تیم فجرسپاسی شیراز در حالی در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شیرازی شد که در تابستان با امضای قراردادی راهی مشهد شد تا لباس شهرخودرو را بر تن کند اما این بازیکن با تجربه بعد از پرداخت رضایت نامه خود از جمع شاگردان سید عباسی جدا شد و شاگردان علی اصغر کلانتری شد.

کمندانی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد بازی فجرسپاسی برابر پیکان گفت: در بازی با پیکان اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم برنده این بازی باشیم. ما در این بازی از تیم خوب پیکان بهتر بودیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های بهره ببریم و به پیروزی برسیم اما هر چه هست خدا را شکر توانستیم از یکی از بهترین تیم های این دور رقابت های لیگ برتر امتیاز کسب کنیم و دست خالی میدان را ترک نکنیم. امیدوار هست این نتیجه شروعی بر روزهای خوب فجر باشد.

وی در خصوص گلزنی خود در این بازی بیان کرد: مهم نیست از ابتدا در بازی باشم یا به عنوان تعویضی وارد میدان شوم در هر شرایط دوست دارم برای تیم مثمر ثمر باشم و بتوانم کمک کنم. خدا را شکر ابوالفضل بابایی توانست پاس خوبی را به من بدهد و لطف خدا شامل حال من شد و من توانستم نخستین گل خود را بزنم به زیباترین شکل ممکن به ثمر برسانم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

مهاجم فجرسپاسی در مورد بازی این تیم برابر سپاهان نیز گفت: سپاهان تیم بزرگ و خوبی است و همیشه قابل احترام بوده و ما بازی سختی را برابر این تیم داریم. شرایط ما و سپاهان به گونه ای است که دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی داریم. ما برای اینکه بتوانیم شرایط تیم را بهبود ببخشیم و خود را از ته جدول جدا کنیم نیاز داریم که اصفهان را با امتیاز ترک کنیم. ما بدون توجه به نتایج سپاهان در هفته های اخیر برابر این تیم به میدان می‌رویم. 

وی در خصوص اینکه آیا فجر در مسابقات لیگ برتر باقی می ماند یا نه گفت: همه تلاش مدیریت و کادرفنی و بازیکنان این است بتوانیم فجر را در لیگ برتر حفظ کنیم. همه ما با هم متحد و هم قسم شدیم که در راستای این هدف تمام تلاش خود را به کار بگیریم چرا که حضور فجر در لیگ برتر کمترین حق مردم شیراز است و این تیم با توجه به سابقه ای که دارد باید در بین تیم های بزرگ فوتبال ما قرار بگیرد. از همه هواداران و مردم خوب شیراز می خواهم که در راه رسیدن به این هدف از ما حمایت کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. 
 کمندانی در خصوص جدایی خود از شهرخودرو نیز اظهار داشت: من از هواداران شهرخودرو و مردم خوب مشهد سپاسگذار هستم در این مدت کوتاهی که در این تیم حضور داشتم آنها همیشه به من لطف داشتند اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانستم به همکاری خود با شهرخودرو ادامه دهم. امیدوار هستم شرایط این تیم بهتر و بهتر شود و شهرخودرو در لیگ برتر باقی بماند تا دل مردم خوب مشهد شاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز