خبرگزاری کار ایران

سرمربی شالکه برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۶۲۶

​مدیران ورزشی باشگاه شالکه امروز تصمیم گرفتند سرمربی این باشگاه را تغییر دهند.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی باشگاه شالکه نوشت: "دیمیتریوس گراموزیس دیگر مسئولیت هدایت باشگاه را برعهده ندارد، در حالی که دستیار او سون پیپنبروک و مربی دروازه بانان ویل کورت نیز باشگاه را ترک کرده اند.

ما به نقطه‌ای در فصل رسیده‌ایم که باید تصمیمات بزرگی گرفته شود. ما دیگر باور نداشتیم که شانس بالایی برای رسیدن به هدفمان برای بازگشت به بوندسلیگا با ترکیب فعلی داشته باشیم. بنابراین تصمیم گرفتیم که تیم برای پایان فصل به یک انگیزه تازه نیاز دارد.

تیم از ابتدای سال فاقد ثبات، نتایج و به خصوص عملکرد لازم بوده است. پیتر کنبل، عضو هیئت مدیره باشگاه توضیح داد: "تیم‌هایی که می‌خواهند صعود کنند به این ثبات نیاز دارند. ما هنوز به کیفیتی که تیم دارد اعتقاد داریم. با این حال، برای موفقیت در مسابقه، باید به طور مداوم شاهد توسعه باشیم، که اینطور نبوده است."

دیمیتریوس گراموزیس هدایت اف سی شالکه 04 را در یک زمان بسیار چالش برانگیز بر عهده گرفت و توانست تیم را پس از سقوط و بازسازی بعدی در بوندسلیگا 2 تثبیت کند. ما برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم. این تیم طبق برنامه روز یکشنبه در یک جلسه ریکاوری شرکت خواهد کرد. باشگاه اطلاعات بیشتر در مورد مراحل بعدی خود را در روز دوشنبه به اشتراک خواهد گذاشت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز