خبرگزاری کار ایران

محسن‌نژاد: آقای دبیر همیشه حامی‌مان بوده‌اند/ 4 برادر کشتی‌گیریم و منبع درآمدی نداریم/ مسئولین شهرم اهمیت مدال هایم را نمی‌دانند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۶۴۵

قهرمان کشتی فرنگی گفت: آقای دبیر همیشه در حد توان و حتی بیشتر از ما حمایت کافی را داشته‌اند، تحت فشار مالی هستیم و باید این موضوع را مطرح کنم مسئولین بهبهان بارها وعده کار، زمین و... اما به حرف‌هایشان عمل نکرده‌اند.

مهدی محسن‌نژاد قهرمان کشتی فرنگی کشورمان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره کسب مدال طلا جام تختی گفت: خداراشکر توانستم کشتی‌های خیلی خوبی بگیرم و تمام حریفانم را شکست بدهم و به مدال طلا مسابقات جام تختی دست پیدا کنم. همانطور که می‌دانید تمام مدعیان این وزن حضور داشتند و با آمادگی خیلی بالا  و لطف خداوند به عنوان نخست این رقابت‌ها دست کردم.

او درخصوص شروع تمریناتش بعد از رقابت‌های جهانی صربستان گفت: بعداز مسابقات جهانی صربستان با یک آمادگی نسبی در لیگ برتر حاظر شدم. بخاطر درآمد در لیگ برتر کشتی گرفتم. دو کشتی گرفتم که هر دو را با اقتدار پیروز شدم.  تمریناتم را درخارج از اردو زیر نظر مربی سازنده‌ام آقای روح اله دهملایی انجام دادم و از ایشان تشکر می‌کنم که همیشه  برایم زحمت می‌کشند. 

قهرمان جام تختی کشتی فرنگی درباره تمریناتش همراه برادر کوچکترش بیان کرد: با برادرم تمرین کردم و قبل از مسابقات جام تختی به آمادگی خیلی خوبی رسیدیم. خداراشکر برادرم هم توانست سهمیه جام تختی را دروزن 60کیلوگرم بدست آورد. 

دارنده مدال نقره آسیا درباره مسابقات سال آینده افزود: ازامروز 15اسفندماه اردوی کشتی فرنگی به منظور شرکت در رقابتهای آسیا و جهانی سال آینده آغاز شد. زیر نظر کادر فنی تمریناتمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم بتوانم مدال آوری‌ام را در مسابقات آسیا تکرار کنم. باتوجه به فاصله کم بازی‌های آسیایی و جهانی تابع تصمیم کادر فنی‌مان هستیم.

محسن‌نژاد در واکنش به تجربه کار با محمد بنا گفت: کارنامه آقای بنا مشخص است و نیازی و تعریف و تمجید ندارند. برایکشتی فرنگی زحمت می‌کشند وماهمخوشحالیم که زیر نظر ایشان هستیم و تمرین می‌کنیم.

ملی پوش کشتی فرنگی در پاسخ به حمایت فدراسیون کشتی، مسئولین استان خوزستان وبهبهان تصریح کرد: فدراسیون کشتی و آقای دبیر همیشه در حد توان و حتی بیشتر از ما حمایت کافی را داشته‌اند که جا دارد از ایشان تشکر کنم. درباره بی مهری و کم لطفی مسئولین شهرم و استان خوزستان هیچوقت صحبتی نکرده‌ام اما تحت فشار مالی هستیم و فکر می‌کنم باید این موضوع را مطرح کنم که گویا مسئولین بهبهان که بارها وعده کار، زمین و حمایت داده‌اند و هیچوقت به حرف‌هایشان عمل نکرده‌اند اطلاعات کافی از سطح، اهمیت و ارزش مدال های جهانی و آسیایی ندارند. hز مسولین فقط  نماینده  شهرمان پیگیر هستند و تلاش می‌کنند ولی  هنوز به نتیجه نرسیده است.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: من در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کنم، 4 برادر هستیم و همه کشتی‌گیر و هیچکدام‌مان بجزورزش شغل و منبع درآمد دیگری نداریم و خیلی تحت فشار هستیم. امیدوارم به قول هایشان عمل کنند. 

محسن نژاد در ادامه گفت: ما خوشحالیم که بعد از مسابقات جهانی و مدال آوری و بالا بردن پرچم عزیز کشورمان سالن های شهر پر شده ولی متاسفانه مسئولین شهری‌مان نمیدانند مدال جهانی چقدر ارزشمند است. چندین مرتبه در برنامه تلویزیونی رفته‌ام اما این موضوع را مطرح نکردم چراکه آدم حاشیه‌ای نیستم اما تمرکز کافی نداریم و این مسائل باعث می‌شود تمرکزمان معطوف به کشتی نباشد خرید بلیط رفت و برگشت یکی از دغدغه‌مان است، بیکاری ونداشتن منبع درآمد.

قهرمان وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی درباره احتمال رقابت با برادرش در فینال جام تختی عنوان کرد: خیلی دوستداشتم با برادرم احمدرضا کشتی بگیرم و اگر می‌شد قطعا پدیده مسابقات جام تختی می‌شد. سال گذشته بخاطر مصدومیتش مسابقات جهانی نوجوانان را از دست داد اما امسال روند روبه رشدی داشت و متاسفانه بعد از کشتی اولش در جام تختی امسال دچار شکستگی دنده شد و  اگر مقابل آقای مردانی به پیروزی می‌رسید در فینال مقابل هم کشتی می‌گرفتیم.

او در پایان صحبت‌هایش گفت: امیدوارم با روی کار آمدن آقای بنی تمیم مردی از جنس ورزش وکشتی و حمایت مسئولین مشکلمان حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز