خبرگزاری کار ایران

ذخیره گوهری ستاره صنعت نفت در بازی با پرسپولیس (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۷۳

گروسیان درحالی شب گذشته بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و صنعت نفت شد که در بیشتر بازی های نیم فصل اول نیمکت نشین گوهری بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس صنعت نفت آبادان شب گذشته در ورزشگاه تختی آبادان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد تا علاوه بر اینکه فاصله سرخ‌پوشان تا صدر جدول را به 6 امتیاز برساند بتواند بعد از نزدیک به 4 سال پرسپولیس را شکست دهد.

صنعت نفت در حالی برابر پرسپولیس موفق به پیروزی شد که به گواه آمار سرخ‌پوشان توپ میدان را در اختیار داشتندو شاگردان گل محمدی در این بازی به یکدیگر 609 پاس دادند در حالی که تعداد پاس های شاگردان منصوریان به عدد 300 هم نرسید. نفتی ها در این بازی درحالی 8 شلیک به سمت دروازه پرسپولیس داشتند که 2 توپ در چارچوب قرار داشت و هر دو نیز تبدیل به گل شد. در مقابل پرسپولیس 14 شوت به سمت دروازه صنعت نفت داشت که 5 ضربه در چارچوب قرار داشت. همچنین امید گلزنی سرخ‌پوشان در این بازی در حالی 1/84 بود که امید گلزنی آبادانی ها 0/40 بود.

اما نکته جالب توجه ای که در این بازی باعث پیروزی صنعت نفت برابر پرسپولیس شد شاید به قفس توری صنعت نفت باز گردد در جایی که فرزین گروسیان برخلاف همتای خود حامد لک که موجبات شکست پرسپولیس را با اشتباهات فاحش خود رقم زد، توانست نمایش جالب توجه ای داشته باشد و با ثبت 5 مهار نقش مهمی در این پیروزی داشت. همچنین گروسیان با 4 خروج موفق خود نیز مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد تا با کسب نمره 8/33 بهترین بازیکن دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس شود.

ذخیره گوهری ستاره صنعت نفت در بازی با پرسپولیس (عکس)

این درحالی است که سنگربان نخست صنعت نفت آبادان یعنی احمد گوهری در نیم فصل اول رقابت های لیگ بیست و یکم در نقل و انتقالات زمستانی با فسخ قرارداد خود با برزیلی ها راهی تهران شد تا لباس پرسپولیس را بر تن کند. گوهری بعد از حضور در صنعت نفت باغث نیمکت نشینی گروسیان شد و در بیشتر بازی ها سنگربان مورد اعتماد منصوریان بود. گوهری در 12 بازی برای برزیلی ها به میدان رفت که موفق به ثبت 6 کلین شیت شد و در مقابل گروسیان تنها در 4 بازی برای صنعت نفت آبادان به میدان رفت.

احمد گوهری شب گذشته در حالی نیمکت نشین حامد لک بود که لک با اشتباهات تاثیر گذار خود باعث شکست پرسپولیس شد و از طرفی در مقابل شاهد درخشش گروسیانی بود که در نیم فصل اول ذخیره او در صنعت نفت بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز