خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: تاکنون جدول لیگ برتر را با دقت ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۹۴۱

سرمربی شهرخودرو می‌گوید دوست دارد روند سینوسی تیمش در دیدار با نساجی به اتمام برسید.

به گزارش ایلنا، داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: نساجی یکی از تیم‌های خوب لیگ است و برای همه تیم‌ها دردسرساز بوده است. نهایت تلاششان را در هر بازی می‌کنند و با شناختی که از الهامی و دستیارانش دارم، روحیه خوبی به این تیم القا شده است. این تیم از بازیکنان باتجربه و فوتبال‌بلدی بهره می برد. بازیکنان من هم آماده هستند و امیدوارم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. با توجه به شرایط جوی، امیدوارم فردا چمن ورزشگاه هم خوب باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا دیگر روند سینوسی تیمم پایان یابد و پس از برد مقابل فجر، در بازی سخت مقابل نساجی هم پیروز شویم. بازیکنانم باید با تمرکز بالا وارد زمین شوند. پخته‌تر از قبل هستیم. امیدوارم فردا هم عملکرد خوبی داشته باشیم و از روند سینوسی دور شویم. جدول را تا به حال دقیق نگاه نکرده‌ام، هنوز کاری نکرده ایم، نه از جایگاهمان تکان خورده ایم و نه هنوز اتفاق خاصی افتاده، باید به قدر کافی پیروز شویم تا از منطقه سقوط دور شویم.

سیدعباسی در خصوص غایبان تیمش در دیدار با نساجی عنوان کرد: آزاد جعفرزاده، ربیع خواه، فراهانی و احسان حسینی غایبان تیمم برای بازی فردا هستند.

او در خصوص شایعه بازداشت مالک شهرخودرو گفت: دیشب با وی صحبت ‌کردم، در خصوص این مسائل من هیچ صحبتی نمی‌کنم چون در حیطه وظایف من نیست. فقط و فقط در خصوص مسائل فنی پاسخ می دهم. مشکلی در خصوص حضورمان در مشهد به دلیل ترافیک هوایی ویژه مشهد در ایام نوروز پیش آمده‌بود که در این خصوص صحبت کردیم و وی برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی شهرخودرو درباره داور دیدار تیمش با نساجی گفت: امیدوارم فردا بهترین فرد حاضر در زمین، داور مسابقه باشد. ما جز عدالت در زمین هیچ چیزی نمی‌خواهیم.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: قبلا خیلی پیش‌بینی می‌کردم اما شاید بهتر باشد با توجه به سمتم در شهرخودرو، در خصوص سایر مسابقات صحبت نکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز