خبرگزاری کار ایران

ارلینگ هالند در منچسترسیتی: چه کسی باید راه را برای ستاره نروژی باز کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۱۸۷

ورود احتمالی این مهاجم فوق ستاره برای ریاض محرز، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس می تواند معانی متفاوتی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، بر اساس آخرین گزارش‌ها از مهاجم دورتموند، منچسترسیتی در رقابت برای جذب ارلینگ هالند پیروز خواهد شد.

اگر این اتفاق بیفتد و هالند با 63 میلیون پوند به سیتی ملحق شود، یک کودتای هیجان انگیز برای قهرمان لیگ برتر خواهد بود و آنها را حتی قدرتمندتر می کند.

اما مطمئناً همه در باشگاه از آمدن مهاجم نروژی خوشحال نیستند، زیرا تقریباً در هر مسابقه حضور او در تیم تضمین می شود؛ همین مساله سقوط برخی بازیکنان فعلی به نیمکت یا حتی مجبور کردن آنها به ترک را دنبال خواهد داشت.

فورفورتو نگاهی به بازندگان احتمالی این معامله انداخته است:

گابریل خسوس

به نظر می رسد مهاجم برزیلی بیشترین شکست را از ورود هالند داشته باشد. او در این فصل بیش از نیمی از بازی های سیتی در لیگ برتر را شروع کرده و این در حالی است که او تنها مهاجم سنتی این تیم است.

اگر او برای حفظ جایگاهی در ترکیب اصلی و بدون رقیبی برای نقش خود تلاش می کند، پس تصور کنید زمانی که هالند به اتحاد می رسد چه شانس‌های کمی برای بازی کردن خواهد داشت.

رکورد گلزنی هالند واقعاً خارق‌العاده است، با 80 گل از 79 بازی برای بوروسیا دورتموند در کمتر از دو سال، که باعث می‌شود عملکرد خسوس با 88 گل در 233 بازی برای سیتی در طول پنج سال، نسبتاً ضعیف به نظر برسد.

خسوس به هیچ وجه خرید بدی برای سیتی نبوده اما با توجه به اینکه قراردادش تا سال 2023 اعتبار دارد، اگر مجبور باشد برای سال‌های آینده با هالند رقابت کند، دشوار است که ببینیم او بعد از این تاریخ در تیم بماند.

رحیم استرلینگ

اگرچه استرلینگ دقیقاً یک مهاجم مرکزی نیست و مستقیماً با هالند برای پست اصلی رقابت نخواهد کرد، اما او نیز دقیقاً یک بازیکن اصلی برای پپ گواردیولا نیست. این ممکن است یک چیز دیوانه کننده در مورد بهترین گلزن سیتی باشد، اما این حقیقت دارد. استرلینگ 17 بازی از 28 بازی این تیم در لیگ این فصل آغاز کرده و برای بزرگترین بازی ها از ترکیب خارج شده است. این به ویژه در اوایل فصل زمانی که او قبل از آمدن به بازی روی نیمکت در مقابل لیورپول و چلسی مسابقه را شروع کرد و در ماه نوامبر مقابل منچستریونایتد به عنوان یک تعویض استفاده نشده بود، صدق می‌کرد.

او پس از آن به ترکیب گواردیولا بازگشت و از عملکرد خوبی در تیم به خصوص در دوره کریسمس لذت برد و در سه بازی چهار گل به ثمر رساند و سپس در پیروزی مقابل آرسنال و چلسی از ابتدا مسابقه را شروع کرد. اما او سپس به طور شگفت انگیزی برای دربی هفته گذشته منچستر از تیم کنار گذاشته شد و حتی نتوانست از روی نیمکت به بازی بیاید تا از پیروزی 4-1 لذت ببرد. قرارداد او نیز در سال 2023 به پایان می رسد و ستاره انگلیسی چندین مرتبه هم اشاره کرده که دوست دارد مقطعی در خارج از کشور بازی کند. با وجود هالند در تیم، دیدن او که بزرگترین مسابقات را شروع می کند دشوار است.

ریاض محرز

این بازیکن الجزایری در کنار استرلینگ بهترین گلزن سیتی است که با توجه به اینکه او در این فصل تنها 11 بازی لیگ را آغاز کرده است. او مطمئناً در دربی هفته گذشته از شرکت در مسابقه لذت برد و در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند. دوران او در سیتی ممکن است با ناهماهنگی همراه بوده باشد، اما گواردیولا همچنان در بزرگترین بازی ها به او اعتماد دارد و او معمولاً به این اعتماد پاسخ می‌دهد.

اما در سن 31 سالگی و با توجه به اینکه هواپیمای هالند 21 ساله قرار است در تابستان به زمین بنشیند، چقدر دیگر این وضعیت ادامه خواهد داشت؟ قرارداد محرز نیز سال آینده با سیتی به پایان می رسد و تقریباً به طور قطع باید پیشنهاد کاهش یافته را بپذیرد تا اقامتش در اتحاد را طولانی کند. اگر او بتواند پیشنهاد بهتری از جای دیگری دریافت کند و تضمینی برای یک فوتبال معمولی داشته باشد، ممکن است آن را قبول کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز