خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسم پور: حواس فدراسیون به جام جهانی و وقایع مشهد است/ هرکاری دلشان بخواهد در لیگ یک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۵۶۴

معاون ورزشی باشگاه سایپا به شدت نسبت به داوری های مسابقات این تیم به ویژه بازی با مس شهربابک شاکی است.

به گزارش ایلنا، بهنام ابوالقاسم‌پور درباره اعتراض باشگاه سایپا به نحوه قضاوت رضا مرادی، داور بازی این تیم و مس شهربابک در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول اظهار داشت: شغلم فوتبال بوده است. 30 سال است که در این فوتبال به عنوان بازیکن و با مسئولیت های دیگر حضور داشته ام و از روی احساسات حرف نمی زنم. تیم من درحالی که یک برصفر عقب افتاده و به دنبال زدن گل مساوی بود با یک اشتباه واضح و آشکار داوری به نوعی بازنده شد!

وی ادامه داد: گل دوم مس شهربابک مردود بود و توپ اصلا از روی خط رد نشد. نیما مختاری بازیکن ما که توسط داور اخراج شد با گریه قسم می خورد توپ را روی خط دفع کرده اما داور و کمک داور مسابقه با اشتباهی عجیب آن را گل اعلام می کنند! پس از بازی هم که با داور صحبت می کنیم شانه ای بالا انداخته و با خونسردی می گوید تشخیص من بوده است آن هم درحالی که فیلم این صحنه واضح و مشخص است. داور و کمک داور اشتباه کردند و کاش فرهنگ و شهامت عذرخواهی در فوتبال ما وجود داشت.

معاون ورزشی باشگاه سایپا با اشاره به دیدار هفته بیست و دوم مقابل خیبرخرم آباد یادآور شد: در این دیدار هم عباس راکی داور مسابقه اشتباه بزرگی مرتکب شد و خطای آشکاربازیکن خیبر قبل از گل میزبان را نادیده گرفت تا دروازه سایپا باز شود. البته عباس راکی حداقل شهامت داشت که بابت اشتباهات آن دیدار از سایپا عذرخواهی کند! او خودش بعدا متوجه اشتباهش شد و با تماس تلفنی عذرخواهی کرد اما سریال اشتباهات داوری علیه تیم ریشه دار سایپا که قهرمان لیگ برتر ایران بوده و نماینده کشورمان در آسیا بوده زشت، نازیبا و تکراری شده است.

ابوالقاسم‌‍ پور رئیس کمیته داوران و دبیرکل فدراسیون فوتبال را خطاب قرار داد و افزود: آقای افشاریان! آقای کامرانی فر! شما به عنوان سرپرست کمیته داوران، عضو هیئت رئیسه و دبیرکل فدراسیون باید بدانید یا اینکه به هر حال می دانید در اوج بی توجهی به مسابقات لیگ دسته اول هرکسی هرکاری دلش می خواهد و دوست دارد انجام می دهد. برخی اتفاقات زیبنده فوتبال ایران نیست و خود من در این هفته ها شاهد صحنه ها و اتفاقاتی در لیگ یک بوده ام که خجالت می کشم به عنوان یک فوتبالیست آن را برزبان بیاورم. 

وی در گفت و گو با سایت باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: باشگاه سایپا با فیلم، سند و مدرک شکایت خود از داور بازی با مس شهربابک را تسلیم فدراسیون خواهد کرد. هرچند این روزها همه حواس فدراسیون به بازی لبنان، وقایع شهر مشهد و قرعه کشی جام جهانی قطر است!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز