خبرگزاری کار ایران

اعتراض بازیکن سابق بایرن مونیخ:

بایرن مونیخ به خاطر حضور 12 بازیکن در زمین باید مجازات شود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۴۴

​در شرایطی که قوانین حاکی از آن است که تیم باواریایی باید با اختلاف دو گل نتیجه به دست آمده را از دست بدهد، هافبک سابق آنها خواهان چنین اقدامی است.

به گزارش ایلنا، به گفته دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ باید به دلیل به در اختیار داشتن 12 بازیکن در یک زمان در جریان پیروزی مقابل فرایبورگ، مجازات شود.

در لحظات پایانی برتری 4 بر یک مقابل فرایبورگ نیکلاس سوله، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، در حالی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد که کورنتین تولیسو همچنان در میدان حضور داشت.

همین موضوع حدود 20 ثانیه قبل از متوقف شدن روند بازی انجام شد که منجر به تاخیر قابل توجهی در مراحل پایانی بازی شد و اکنون هامان این موضوع را بررسی کرده و اعلام کرد که بایرن باید با مجازات انضباطی روبرو شود.

هامان در حین پوشش این بازی برای اسکای اسپورت آلمان اظهار داشت: "این یک نقض قوانین است. اگر یکی وارد زمین شود، دیگری باید بیرون بیاید. فرقی نمی کند 20 ثانیه، دوازده یا پنج دقیقه بازی کنند. هیچ جای تعجبی درذهنم وجود ندارد که باید مجازات شوند."

رویه تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال آلمان برای تعویض‌ها به این صورت است که در صورت وقوع چنین اتفاقی، بازی با اختلاف دو گل به سود تیم حریف اعلام می‌شود: "اگر بازیکنی حق بازی یا ورود به زمین بازی را نداشته باشد، تیمی که این بازیکن را وارد زمین کرده بازی را 0-2 می‌بازد و حریف 2-0 برنده می شود."

فرایبورگ تاکنون نشان نداده که آیا به دنبال اقدامی علیه بایرن بر سر این موضوع خواهد بود یا خیر، اما با توجه به اینکه پیروزی باعث می‌شد آنها با رتبه چهارم لایپزیگ در رقابت برای لیگ قهرمانان اروپا همگام شوند، این موضوع احتمالاً عملی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز