خبرگزاری کار ایران

دعوت مرادی و رستمی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۵۹۵

۲۲ وزنه‌بردار به اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در بازی‌های آسیایی دعوت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اسامی ۲۲ وزنه‌بردار را جهت حضور در نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی و انتخابی اعزام به بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی اعلام کرد.

اردوی شش هفته‌ای تیم ملی از ۹ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه در کمپ تمرین وزنه ‌رداری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و حضور در اردو برای تمامی مدعوین الزامی است.

تمامی وزنه برداران باید برای انجام آزمایشات کنترل دوپینگ آماده باشند و چنانچه هر یک از وزنه برداران از حضور در اردو خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات آتی تلقی می‌شود.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علیرضا معینی، رضا دهدار، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، علی هاشمی، حامد نوری، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیرحقوقی، امیر عزیزی، آیت شریفی، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند و پیمان جان ۲۲ وزنه بردار دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

بنابر اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری، نفرات اصلی جهت اعزام به بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی، بعد از رکوردگیری در روز هفتم خردادماه، مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز