خبرگزاری کار ایران

چرا VAR گل مارکوس آلونسو مقابل رئال مادرید رد کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۲۴۹

یک بررسی ویدیویی نشان داد که بازوی مدافع کناری چلسی به کنترل توپ قبل از شوت از مقابل تیبو کورتوا کمک کرد.

به گزارش ایلنا، مارکوس آلونسو بازیکن چلسی فکر می کرد در نیمه دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید یک گل دراماتیک به ثمر رسانده اما VAR به طور بحث انگیزی ضربه او را به دلیل خطای هند از بین برد.

این ضربه در مجموع 4-3 آبی‌ها را در بازی برگشت به پیروزی می‌رساند، با این حال کوچک‌ترین ضربه‌ای روی بازوی آلونسو کافی تلقی شد تا گل دیدنی او مردود شود.

توخل پس از بازی به خبرنگاران گفت: "وقتی شما در مقابل مادرید بازی می کنید، گاهی اوقات نمی توانید انتظار داشته باشید که همه جسارت [برای برقراری تماس های مناسب] را داشته باشند. تصمیمات کوچک را در بازی اول و بازی برگشت امروز نیز حس کردم. من گل را ندیدم اما به داور گفتم که بسیار ناامید شدم که او به تنهایی بیرون نمی آید و آن را بررسی نمی کند (به جای استفاده از VAR).

"در مسابقه ای مانند این که شما یک خط مشخص برای سوت زدن دارید، باید به عنوان رئیس باقی بمانید و به کسی که روی صندلی نشسته و از جو و سبک خاصی که یک داور دارد جدا شده است، اجازه تصمیمات این چنینی ندهید. بعضی چیزها را که او اجازه می دهد و اجازه نمی دهد و از یک خط خاص پیروی می کند، بنابراین فکر می کنم باید مسئول بماند و خودش آن را بررسی کند، سپس می تواند آن را بهتر توضیح دهد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز