خبرگزاری کار ایران

شکوری: ترکیب برنده استقلال نباید تغییر می‌کرد/ به داوری، زمین و هوا گیر ندهیم قهرمانیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۶۸۸

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال می‌خواهم خودزنی نکنند. به حواشی، داوری، زمین و هوا گیر ندهند و تمرکزشان روی خود استقلال باشند.

هادی شکوری در گفتگو با ایلنا در خصوص تاثیر شکست استقلال  مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم جام حذفی، اظهار داشت: بعد از این شکست باعث می‌شود که حواس تیم بیشتر از گذشته روی نتایج باشد. به نظرم اگر استقلال درگیر حواشی این مسابقه نشود قهرمان لیگ برتر خواهد شد. مدیریت باشگاه و کادر فنی استقلال باید حواشی را مدیریت کنند تا استقلال این بازه زمانی مهم را بگذراند. 

وی با ارزیابی عملکرد دفاعی استقلال در بازیهای اخیر عنوان کرد: کارهای دفاعی استقلال در بازیهای اخیر خوب بوده است. اما بحث فردی در این زمینه شاید متفاوت باشد. در حال حاضر کل تمرکز بازیکنان و کادرفنی فقط و فقط باید روی بازیهای باقی مانده باشد. اگر حواشی اجازه بدهد، شانس اصلی قهرمانی است. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عدم به کارگیری حسین حسینی در جام حذفی و تخصص وی در ضربات پنالتی تصریح کرد: ترجیح من این است که به ترکیب برنده دست نباید زد. حالا به هر دلیلی که داستان آن را نمی‌دانیم سرمربی با ترکیب دیگری وارد زمین شد. به شخصه اعتقادی ندارم که دروازه‌بان فقط برای ضربات پنالتی تعویض شود. معتقدم مجیدی از همان اول باید با ترکیب اصلی وارد بازی می‌شد.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در بن بست تاکتیکی قرار گرفته و تعداد دستیاران مجیدی در این موضوع تاثیرگذار است، تصریح کرد: استقلال در فصل اخیر نتایج خوبی گرفته است و نمی‌توان به خاطر یک شکست از فرهاد مجیدی انتقاد کرد. ضمن اینکه تعداد دستیاران به عهده سرمربی تیم است. متاسفانه چون فوتبال ما نتیجه گرا است با یک شکست مقابل نساجی انتقادات آغاز می‌شود. تا پیش از این مسابقه همه‌اش تعریف و تمجید بود. 

وی درباره غیب فرزاد مجیدی مقابل نساجی گفت: غیبت فرزاد مجیدی تاثیری روی نتایج استقلال ندارد. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: از بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال می‌خواهم خودزنی نکنند. به حواشی، داوری، زمین و هوا گیر ندهند و تمرکزشان روی خود استقلال باشند. به نظرم سرنوشت قهرمانی در دست خود استقلال است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز