خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۷۳

کمیته وضعیت بازیکنان آرای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت میلاد غریبی از باشگاه شهر خودرو، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان به میزان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت ایمان رئیسی از باشگاه ایران جوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمدعلی نوروزی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 586 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت علیرضا طهرانی فر از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان به میزان 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت معین دلاوری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 14 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 120  میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت حیدر دادآفرین از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 180 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت امیرحسین صالحی از باشگاه چوکای تالشان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 729 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت باشگاه وچان کردستان از باشگاه ذوب آهن و فاطمه شبان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مستند به بند 11 ماده 11 آیین دادرسی مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز