خبرگزاری کار ایران

درآستانه دربی گیلان؛ درخواست باشگاه سپیدرود از سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۷۶

در آستانه مسابقه حساس تیم های فوتبال سپیدرود رشت و چوکای تالش در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، باشگاه سپیدرود با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، خواهان اجرای قوانین مسابقات در ورزشگاه پوریای ولی تالش شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، در این نامه از سازمان لیگ درخواست هایی مانند رعایت ظرفیت حداکثر ۳۰ درصدی ورزشگاه، خالی ماندن پشت نیمکت مهمان و حضور ۱۰ درصدی هواداران مهمان، استفاده از تیم داوری باتجربه، تست کنترل دوپینگ و حفظ ایمنی مسابقه توسط یگان ویژه شده است.

متن نامه ارسالی مدیرعامل باشگاه سپیدرود به سازمان لیگ به شرح زیر است:

جناب آقای حیدر بهاروند

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال

باسلام واحترام،

به استحضار می رساند در آستانه مسابقه حساس تیم های چوکای تالش و سپیدرود رشت که روزسه شنبه مورخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۱ در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار می گردد، موارد ذیل حائز اهمیت می باشد و برای جلوگیری از وقوع اتفاقات احتمالی ناگوار، ضرورت دارد تا انجام این موارد در دستور کار قرار گیرد:

۱- ظرفیت ورزشگاه پوریای ولی تالش حداکثر ۳۰۰۰ نفر می باشد، که براساس آخرین دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ می بایستی ۳۰ درصد ورزشگاه یعنی حداکثر ۱۰۰۰ نفر هوادار دراستادیوم حضور داشته باشند، که براساس نامه شماره ۶۵۳/۲۲۰ مورخ ۲۴/۰۱/۱۴۰۱ ( پیوست) اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان این مورد مهم در بازی های قبلی داخل خانه چوکا رعایت نشده است.

۲- ۱۰ درصد از ظرفیت استادیوم باید به تیم مهمان (سپیدرود رشت) اختصاص داده شود و جایگاه پشت نیمکت تیم مهمان می بایستی به هواداران تیم مهمان داده شود و مازاد بر آن خالی و بدون حضور هواداران میزبان باشد.

۳- با توجه به حساسیت شرایط بازی تقاضای استفاده از داور و کمک داوران لیگ برتری و ناظر ویژه برای این مسابقه مورد تقاضا می باشد.

۴- انتظار دارد تا برای حفظ امنیت هواداران هر دو تیم بخصوص برقراری امنیت تیم مهمان، از نیروهای محترم یگان ویژه نیروی انتظامی استان در این مسابقه مهم بهره گیری شود.

۵-تقاضای کنترل تست دوپینگ از بازیکنان هر دو تیم مورد استدعاست.

۶- در صورتی که ورزشگاه پوریای ولی تالش به دلیل مشکلات سخت افزاری قادر به تامین قوانین سازمان لیگ برای میزبانی نمی باشد، درخواست می شود که این مسابقه در یک ورزشگاه جایگزین برگزار گردد.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید، تا موارد فوق اقدام گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز