خبرگزاری کار ایران

رونی: دربی کانتی باید دوباره برگردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۳۲

سرمربی تیم دربی کانتی امیدوار است تیمش دوباره به چمپیونشیپ بازگردد.

به گزارش ایلنا، وین رونی در حالی که پس از سقوط این باشگاه به لیگ یک، در حال صحبت با هواداران دربی فیلم بود، پیامی روحیه بخش منتشر کرد. دربی کانتی در روز دوشنبه متحمل شکست یک بر صفر مقابل کویینز پارک رنجرز شد و سقوط آنها پس از شکست 4-1 ردینگ برای نجات یک امتیاز در دقیقه 95 مقابل سوانسی، قطعی شد.

گروه بزرگی از هواداران عصر دوشنبه به محل تمرین باشگاه آمدند و هنگام بازگشت از سفر خود به لوفتوس‌رود از مربی تیم دربی استقبال کردند. رونی در حال سخنرانی در جمع هواداران باشگاه بود و برخی از بازیکنان و کادر مربیگری پشت سر آنها ایستاده بودند.

رونی در ویدئویی که در توییتر منتشر شد، گفت: "ما از حمایتی که در تمام فصل از ما نشان دادید سپاسگزاریم. این خیلی سخت بود، سخت بود، چند لحظه سخت برای ما و به خصوص برای شما. خیلی سخت بودیم، اما ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم و هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم. مایه تاسف است که سقوط کرده ایم، اما اکنون برنامه ریزی خواهیم کرد تا مطمئن شویم این باشگاه دوباره برمی گردد."

این سخنرانی با تشویق هواداران دربی همراه شد و یکی از هواداران پاسخ "فوق العاده" داد. سپس شعارهای رونی در میان هواداران دربی که از زمان ورود اسطوره منچستریونایتد به باشگاه با او همراه شده بودند، تکرار شد.

دربی در این فصل با وجود 21 امتیاز کسر به دلیل نقض قوانین EFL، روحیه خوبی از خود نشان داد. رونی در مصاحبه بعد از بازی خود گفت که می خواهد "روزهای خوش" را به عقب بازگرداند.

او به اسکای اسپورت گفت: "از برخی جهات می‌توانیم زیر هر اتفاقی که افتاده خط بکشیم و واقعاً تولد دوباره این باشگاه را شروع کنیم و سعی کنیم آن را به جلو ببریم. ما به روحیه نیاز داریم، این باید سریع اتفاق بیفتد. هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد، بدیهی است که می دانیم فصل آینده در چه لیگی قرار خواهیم گرفت، سریعتر می توانیم برای توسعه این تیم تلاش کنیم، بازیکنانی را به تیم خود بیاوریم که احساس کنیم می توانند ما را به عقب برگردانند.

بازگشت باید اتفاق بیفتد و اگر این اتفاق نیفتد من برای آینده باشگاه ترس دارم، می ترسم از اینکه مشخص نیست باشگاه به کجا برسد. بدیهی است که آینده باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد، اگر این اتفاق نیفتد، آینده من در تردید است. بله، اگر این (تسخیر) اتفاق بیفتد، می خواهم باشگاه را بازسازی کنم. شما هر هفته می بینید که یک مسابقه چه معنایی برای هواداران دارد. این یک باشگاه ویژه است، همه ما به حضور در اینجا افتخار می کنیم و می خواهم کسی باشم که آن روزهای شاد را برگرداند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز