خبرگزاری کار ایران

معوقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

چلسی - آرسنال: نبرد توخل و آرتتا در دربی لندن

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۸۷

در بازی معوقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس تیم چلسی از ساعت 23:15 در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان آرسنال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ناکامی در حفظ عنوان قهرمانی لیگ برتر، عدم کسب جام حذفی یا دفاع ناموفق از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان، همه لکه هایی در دفترچه یادداشت توماس توخل در فصل 2021-2022 هستند، اما آبی ها اکنون تنها 90 دقیقه تا پایان فصل با یک جام ارزشمند فاصله دارند.

ضربه‌های پایانی ترکیبی روبن لوفتوس چیک و میسون ماونت در نیمه دوم باعث شد که چلسی بعدازظهر یکشنبه در نیمه نهایی جام حذفی مقاومت کریستال پالاس را شکست تا آبی‌ها برای دومین بار در فینال یک تورنمنت داخلی این فصل برای انتقام به مصاف لیورپول بروند.

تیم توخل با موفقیت ثابت کرد که شکست‌های آن‌ها از ابتدای ماه در واقع فقط یک ضربه جزئی بوده، با شکست 6-0 ساوتهمپتون و تثبیت جایگاه سوم خود در جدول لیگ برتر - آنها اکنون پنج امتیاز اختلاف با تاتنهام و البته دو بازی معوقه دارند.

شکست‌های پیاپی خانگی مقابل برنتفورد و رئال مادرید هنوز می‌تواند منجر به ایجاد حس دلهره در بین هواداران استمفوردبریج قبل از بازی چهارشنبه شود، به خصوص اینکه آنها فقط 50 درصد از بازی‌های خانگی خود را در این فصل برده‌اند.

29 سال از آخرین باری که چلسی متحمل سه شکست متوالی در زمین خود در تمام رقابت‌ها شد، می‌گذرد، اگرچه سومین شکست در آن دوره مقابل آرسنال رخ داده بود! حتی قبل از اینکه اولین توپ در سنت مری زده شود، بخشی از هواداران آرسنال از این که ساوتهمپتون در بازی روز شنبه به روند بد خود پایان دهد، هراس داشتند، در حالی که قدیس ها قبلاً 4-0 بر توپچی ها پیروز شده بودند.

در نهایت، ترس توپچی‌ها کاملاً موجه بود، زیرا یان بدنارک تنها گل مسابقه را در  دقیقه 44 به ثمر رساند و آرسنال نتوانست راه خود را از فریزر فورستر غیرقابل نفوذ، که چیزی جز عملکرد "استثنایی" نبود، بیابد.

ناکامی در کسب امتیاز و زدن تنها یک گل در دیدار با کریستال پالاس، برایتون و ساوتهمپتون نه تنها رویای ایستادن در جمع چهار تیم برتر آرسنال را تهدید کرده، بلکه امید آنها به حضور در لیگ اروپا را نیز به خطر انداخته است، زیرا تیم آرتتا اکنون به رده ششم رده بندی سقوط کرده است. پس از شکست مقابل برابتون، آنها سه امتیاز با تاتنهام فاصله دارند.

با توجه به اینکه تاتنهام و منچستریونایتد هر دو تمایل به کاهش از دست دادن امتیازات حیاتی دارند، آرسنال هنوز می‌تواند با پیروزی بر رقبای چالش‌برانگیز قاره‌ای خود در چند هفته پایانی فصل، با شکست دادن چلسی دوباره شانس ایستادن بین چهار تیم برتر را خواهند داشت. آن‌ها سه شکست متوالی در دربی لندن را خارج از خانه بدون گلزنی متحمل شده اند.

چلسی در دومین هفته از فصل 2021-2022 لیگ برتر به پیروزی 2-0 در ورزشگاه امارات دست یافت، اما آرسنال در دو سفر اخیر خود به استمفوردبریج از شکست اجتناب کرده و می تواند برای آبی ها چیزی شبیه به یک تیم جعلی باشد. آخرین برد رفت و برگشت آنها در لیگ مقابل توپچی‌ها به فصل 16-2015 بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز