خبرگزاری کار ایران

شهریاری: مشکلات اسپانسرها کیفیت بسکتبال بانوان را کم کرد/ شهرداری گرگان جاوگر سیاه دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۵۷

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: با حضور پری پتی، گرگانی‌ها ابزار مهمی برای قهرمانی دارند. او جاودگر سیاه بسکتبال محسوب می‌شود.

فائزه شهریاری در گفتگو با ایلنا، در خصوص قهرمانی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار داشت: امسال با اینکه تیم ما مهره‌های بزرگ زیادی را جذب کرده بود؛ اما سرنوشت قهرمان مشخص نبود. ما بازی به بازی پیش رفتیم و از همان ابتدا هدفمان بود.  البته تیم بهمن هم با حضور شوماری هریس واقعاً متفاوت بود. 

وی درباره مشکلات حامیان مالی لیگ برتر بسکتبال بانوان، عنوان کرد: متاسفانه در بسکتبال بانوان شاهد اسپانسرهایی هستیم که ابتدای فصل وعده می‌دهند اما در میان فصل تیم را رها می‌کنند و به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند. این مسئله برای بسکتبال بانوان مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. به ویژه که در بسکتبال بانوان، نسبت به آقایان دریافتی خیلی کمتری دارند. 

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: اما شیمیدر واقعاً بهترین و مطمئن‌ترین حامی مالی لیگ بسکتبال بانوان است. قراردادم را دریافت کردم و خداراشکر در این تیم شرایط خوب پیش رفت و منجر به قهرمانی شد.

شهریاری درباره مدت قراردادش و اینکه درباره فصل بعد تصمیمی گرفته است، تصریح کرد: با این تیم قرارداد 6 ماه داشتم و هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جذب تعداد بالای مهرهای ملی‌پوش توسط شیمیدر جذابیت لیگ بسکتبال بانوان را از بین برد، عنوان کرد: با توجه به مسائل حامیان مالی، فدراسیون بسکتبال باید در این خصوص فکری کند. وقتی تیم‌های دیگر هم بتوانند قراردادها را به موقع و درست پرداخت کنند، بازیکنان در تیم‌های مختلف جمع می‌شوند. معتقدم هر تیم با 4 مهره ملی‌پوش جذابیت لیگ را بالاتر می‌برد.

بازیکن ملی پوش بسکتبال بانوان ایران با اشاره به برگزاری فینال لیگ برتر آقایان، گفت: شهرداری گرگان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. با حضور پری پتی، گرگانی‌ها ابزار مهمی برای قهرمانی دارند. او جاودگر سیاه بسکتبال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز