خبرگزاری کار ایران

پژمان درستکار: نتیجه عدالت محوری در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۶۳

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کادرفنی و تیم ملی پای عدالت محوری ایستاده است و نتیجه این عدالت محوری در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد.

پژمان درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره انتخاب عدالت محور و مسابقات پیش رو عنوان کرد:  آزادکاران کشورمان که مسابقات قهرمانی آسیا را با کسب 6 مدال طلا رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 79 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم و همچنین نقره و برنز داریوش حضرتقلی‌زاده و محسن مصطفوی با قهرمانی مقتدرانه در اولانباتور به پایان رساند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در واکنش به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: الحمدالله جوانانی که به آنها در مسابقات قهرمانی آسیا میدان داده شد نهایت تلاش‌شان را کردند و توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند. این نوید روزهای بهتری را به کشتی ایران می‌دهد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پژمان درستکار تاکید کرد: کادرفنی پای عدالت محوری ایستاده و با حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم ملی امیدوار هستیم که نتیجه زحمات بچه‌ها و میدان‌هایی که به آنها داده می‌شود در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی نمایان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز