خبرگزاری کار ایران

برومند: استقلال با بیش از 6 امتیاز اختلاف قهرمان می شود/ کسی که علیه نوازی صحبت کرد را جو گرفته بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۵۲

سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم در ادامه راه با بیش از 6 امتیاز اختلاف قهرمان می شود.

پرویز برومند در گفت و گو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و جایگاهش در جدول مشخص است. نزدیک به بازی ها هستیم و تیم شرایط بدی ندارد. شنیده ام یکی دو بازی دوستانه هم برگزار شده هر چند وقفه ای که ایجاد شد به ضرر استقلال بود.

وی افزود: متاسفانه به خاطر ندانم کاری یک عده استقلال و پرسپولیس در آسیا شرکت نکردند اما مجیدی آنقدر باهوش است که تیمش را آماده نگه داشته و با بازی های تدارکاتی روند بدنی بازیکنان را حفظ کرده است. من مطمئنم اختلاف استقلال با تیم دوم در ادامه راه بیشتر از 6 امتیاز می شود و با قهرمانی لیگ می شود بدشانسی که در جام حذفی اتفاق افتاد را جبران کنیم.

سنگربان اسبق استقلال در خصوص اینکه چه توصیه ای به بازیکنان این تیم در 6 هفته باقی مانده دارد گفت: آنها باید حرفه ای زندگی کنند. زمان زیادی تا پایان بازی ها باقی نماینده و خودِ بازیکنان می دانند چه شرایطی در پیش دارند. مطمئنا مجیدی هم آنها را نظارت خواهد کرد تا به بهترین شکل تیم در ادامه بازی ها شرکت کنند.

برومند که زمانی با نوازی در استقلال همبازی بود در خصوص اظهارات سرمربی نساجی علیه مربی کنونی آلومینیوم اراک گفت: از آن صحبتها خیلی ناراحت شدم. به نظرم فردی که آن صحبت ها را علیه نوازی کرد را جو گرفته بود. نوازی و رحمتی جزو کلکسیون افتخارات باشگاه استقلال هستند و برای این تیم سالها زحمت کشیده اند. آنها جایگاه خاصی نزد هواداران دارند و طرفداران استقلال اچازه نمی دهند به سرمایه های آنها توهین شود.

وی تاکید کرد: ما خودمان به نوازی گفتیم سکوت کند چون از قدیم گفته اند جواب افرادی که خیلی چیزها را متوجه نمی شوند خاموشی است. متاسفانه هر پا برهنه ای در فوتبال به خودش اجازه می دهد درباره سرمایه های ما صحبت کند. چندی پیش درباره بازیکن ملی ما این اتفاق افتاد و این بار هم درباره محمد نوازی. بدون شک ما بازیکنان سابق تیم ملی اجازه نمی دهیم که به سرمایه های فوتبال کشور توهین شود. نوازی در این فوتبال شناخته شده است و احتیاجی ندارد که ما درباره سابقه او حرف بزنیم ولی جایگاه او و مهدی رحمتی در این فوتبال کاملا مشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز