خبرگزاری کار ایران

باشگاه‌های مردان آسیا؛

موزرسکی: بهترین عملکرد سانتوری را به نمایش می گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۰۸۱

پشت‌خط زن تیم سانتوری سانبردز از تلاش تیمش برای حضور قدرتمند در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا، دیمیتری موزرسکی که تاکنون عنوان های جهانی بسیاری از جمله بهترین مدافع روی تور لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸ را کسب کرده است، درباره حضورش در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من تجربه حضور در رقابت‌های بسیاری را دارم اما این نخستین باری است که در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور دارم.

وی با بیان اینکه از تیم‌ها شرکت کننده در این رقابت ها شناخت کافی ندارد، تصریح کرد: باید بازی کنیم تا از نزدیک متوجه کیفیت بازی‌ها شوم اما آنچه اهمیت دارد این است که ما تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه و بیشترین تلاش را برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به تیم‌های قدرتمندی که در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: کسب جایگاه اول در این مسابقات ممکن است برای تیم سانتوری کمی دشوار باشد اما می‌توانیم برای کسب جایگاه مناسب میان مدعیان تلاش کنیم.

بلندقامت‌ترین بازیکن رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در خصوص شناختش از والیبال ایران عنوان کرد: برخی بازیکنان روس تبار که به ایران آمدند از بازی بازیکنان ایرانی برای ما تعریف کردند اما اطلاعات واضح و مشخصی از این بازیکنان ندارم. تنها برخی از اعضای تیم ملی والیبال ایران مانند سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور و امیر غفور را می‌شناسم و با فرهاد ظریف لیبروی کوتاه قامت سابق تیم ملی ایران عکس یادگاری دارم.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از فردا (شنبه 24 اردیبهشت) با حضور هشت تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز