خبرگزاری کار ایران

پیروزی یاران کارلوس مقابل یاران رونالدینیو در دیدار سلبریتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۵۹۴

یاران روبرتو کارلوس در دیدار پرگل برابر یاران رونالدینیو به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، اولین نسخه مسابقه سلبریتی ها با حضور اسطوره های برزیل و ستاره‌های نام آشنای فوتبال، بسکتبال، فوتبال آمریکایی و صنعت سرگرمی برگزار شد.

این مسابقه به هواداران فوتبال در فلوریدا جنوبی این فرصت را داد تا بازی فوق ستاره های مورد علاقه خود را ببینند و همچنین به بازیکنان نسل های جوان این فرصت را داد تا در کنار اسطوره‌های خود بازی کنند.

لوئیس نانی، مهاجم سابق منچستریونایتد و پرتغال، با علاقه از این مسابقه صحبت کرد و گفت: "من از این فرصت فوق العاده ای که این اسطوره های فوتبال به من داده اند، لذت می برم. حضور در اینجا و به اشتراک گذاشتن زمین با آنها افتخار بزرگی بود. بنابراین، به همین دلیل، در این لحظه، من فقط به آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد فکر می‌کنم، زیرا لحظه خاصی است و قطعاً از آن لذت می‌برم."

روبرتو کارلوس، یکی از آن اسطوره‌ها و کاپیتان یکی از تیم‌ها، این احساس را متقابلاً بروز داد و گفت: «برای من، بازی با آنها بهترین کار بود. برای اینکه بتوانیم دوستان، بازیکنانی را که همیشه در تلویزیون می‌بینید، دوباره جمع کنیم تا بتوانیم آنها را به اینجا بیاوریم - که با داشتن برنامه‌ای که هر بازیکنی داشت، برخی در تعطیلات بودند و برخی دیگر به فکر کارهای خود بودند، دشوار بود. مدتی است که از آنها می‌خواهیم به ما بپیوندند و توانستیم اکثریت را دور هم جمع کنیم. عالی بوده یک استادیوم کامل برای دیدن این بازیکنان مانند رونالدینیو، ماریانو، وینیسیوس [جونیور]، [ادر] میلیتائو، و غیره. این خیلی ارزش را دارد."

این مسابقه با نتیجه 12-10 به پایان رسید که منجر به پیروزی تیم یاران روبرتو کارلوس برابر یاران رونالدینیو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز