خبرگزاری کار ایران

رودیگر: په په الگویم است / بارسلونا هم من را می‌خواست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۳۲

بازیکن جدید رئال مادرید در نشست خبری به سوالات خبرنگاران اسپانیایی پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو رودیگر، بازیکن فصل گذشته تیم چلسی امروز به صورت رسمی به عنوان خرید جدید رئال مادرید معرفی شد.

رودیگر در نشست خبری پس از معارفه‌اش به خبرنگاران گفت: در ‌رختکن رئال به من گفتند این جا بردن از هر چیزی مهمتر است. این را در طول سال‌ها با کسب جام‌ها نشان داده‌اند. تیم همیشه برای کسب همه جام‌ها تلاش می‌کند. تیم صرف نظر از هر اتفاقی همیشه برای بردن تلاش می‌کند.

کامبک چلسی مقابل رئال

بله بله، شب خیلی سختی بود. این اولین باری بود که به برنابئو می‌آمدم. پس از آن که نتیجه سه بر صفر شد، هواداران رئال جو بسیار مثبتی را ایجاد کردند و این فوق العاده بود.

رقابت با میلیتائو و آلابا

طبیعی است که در باشگاهی نظیر رئال رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان وجود داشته باشد اما به خودم اطمینان دارم. می خواهم در سطح رقابت ظاهر شوم. همه می خواهند که بازی کنند. خیلی آماده هستم و انگیزه بالایی دارم.

تفاوت لالیگا با لیگ های دیگر

این که تجربه حضور در لیگ های مختلف را داشته باشم، فوق العاده است. لالیگا خیلی فیزیکی است. در لیگ انگلیس نیز باید بازی‌های زیاد و باکیفیتی داشته باشی. این جا در لالیگا فوتبال بسیار خوبی را می بینیم. فشار زیادی وجود دارد و این چالش به من انگیزه می دهد.

زبان اسپانیایی و رابطه با رختکن

من عاشق رقصیدن و خندیدن هستم و همیشه بیرون از زمین شوخی می کنم. درون زمین البته شوخی ندارم. امیدوارم که بتوانم نقش خود را ایفا کنم. اسپانیایی را بزودی یاد می گیرم. 

اولین تماس با رئال مادرید

اولین تماس در سپتامبر 2021 با وکیلم بود. دومین تماس زمانی بود که مستقیما با آنچلوتی در آوریل صحبت کردم. این لحظه کلیدی بود و تصمیم گرفتم در رئال بازی کنم.

خاطرات از رئال مادرید

 رونالدو نازاریو را به طور مثال در یاد دارم که اسطوره من بود. در بچگی همه می خواهند مهاجم باشند و من می خواستم شبیه او باشم. زیدان و گلش به لورکوزن را هم در یاد دارم.

کامبک‌های این فصل رئال مادرید؟

کاری که رئال در این چمپیونزلیگ کرده چیزی است که هرگز نخواهیم فهمید و درک نخواهیم کرد. خارق العاده بود. وقتی در فینال حضور داشتند و می دانستم که به آنها ملحق می شوم، طرفدارشان بودم و خوشحال شدم که قهرمان شدند.

بازی در برنابئو در حالی که می دانستی به رئال می‌آیی، چه حسی داشت؟

آسان نبود البته قطعی هم نبود. من یک حرفه‌ای هستم و در آن لحظه هدفم حذف رئال بود هر چند که موفق نشدیم. مشکلی نبود که تمرکزم را حفظ کنم.

اسطوره‌ات چه کسی بود؟

خیلی ها بودند اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، په‌په را انتخاب می کنم. ویژگی هایش را دوست داشتم. درون زمین یک غول بود و بیرون زمین شخصیتی خوش برخورد.

آنچلوتی به تو قول داد؟

با آنچلوتی صحبت کردم و گفت که من را می خواهد و می توانم به تیم کمک کنم. در سن من همین کافی است. قطعا در رئال رقابت زیاد است اما من آماده‌ام.

درک میکنی که امباپه به رئال جواب رد داد؟

بارسا هم تو را میخواست؟ بله بارسا هم من را می خواست اما به وکیلم گفتم که می خواهم به رئال بروم. در مورد امباپه، شخصا او را نمی شناسم. به خودش مربوط است و برای من مهم نیست.

شماره 22

شماره 2 را دوست دارم اما این شماره در اختیار کارواخال بود. بین 12 و 22 هم دومی را انتخاب کردم. زیاد به آن فکر نکردم اما آن را دوست دارم.

فشار حضور در رئال را حس می کنی؟

باشگاه بزرگی است. می دانم که گام بسیار مهمی است. کاری را می کنم که دوست دارم و خود را خوش شانس می دانم. این فشار را دوست دارم.

الکلاسیکوی لاس وگاس

 این بازی مهمترین بازی اسپانیاست و هر چند که در پیش فصل است اما می خواهیم برنده شویم. انگیزه بالایی دارم تا در این بازی حضور پیدا کنم. حضور در آنجا به جای تماشا از طریق تلویزیون فوق العاده خواهد بود.

لحظه اعلام پیوستن به رئال به خانواده‌ات چطور بود؟

خانواده‌ام از این گزینه خیلی خوشحال شدند. زیاد فوتبال را نمی فهمند اما می دانند که رئال چه تیمی است. با همسرم صحبت کردم و تصمیم سریعی بود.

سرعت، اصلی ترین ویژگی توست؟

سرعت در فوتبال امروز کلیدی است چرا که مهاجمان بسیار سریع و باکیفیت هستند. باید بدون این که جایگاهت را از دست بدهی، با فشار کنار بیایی.

تفاوت اصلی بین چلسی و رئال؟

مقایسه کردن را دوست ندارم. همه باشگاه ها برای دوران فوتبالم مهم هستند. در رئال فشار زیادی وجود دارد اما بایذ لذت برد.

تقابل با هم تیمی های سابقت در چلسی (کریستنسن ، آزپیلیکوئتا و…) در ال کلاسیکوها؟

نمی دانم چه بگویم. خریدها بحث مشکلی هستند. آزپیلیکوئتا هنوز بازیکن چلسی است. نمی دانم که چه جوابی بدهم.

دیدن 14 قهرمانی اروپایی رئال؟

فوق‌العاده بود. چمپیونزلیگ متعلق به این باشگاه است و هدف ما قهرمانی در این جام است. می خواهم بخشی از این تاریخ باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز