خبرگزاری کار ایران

3 مشکل ملوان در لیگ برتر/ روند کُند بازسازی ورزشگاه تختی انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۶۹۰

ملوان بندرانزلی در برگشت به لیگ برتر با مشکلاتی روبرو است که حتی ممکن است جلوی میزبانی این تیم را بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ملوان با 71 امتیاز در فصل گذشته لیگ دسته یک قهرمان شد. ملوانان در مسیر قهرمانی رقابت بسیار سختی را با مس پشت سرگذاشتند. این تیم در بخش‌های مختلف از جمله مدیریتی، مربیگری، بازیکنان و بخش رسانه‌ای عملکرد متفاوتی را دنبال کرد. به همین منظور مورد توجه بود.

در فوتبال ایران هر چند قهرمانی و ارائه کار حرفه‌ای(باشگاهداری اصولی) کار سخت است؛ اما ادامه این روند بسیار سخت‌تر است. این قضیه تا حالا دامن قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک را گرفته است. ملوان در 17 خرداد 1401 جام قهرمانی لیگ دسته یک را بالای سر برد.

16 روز بعد از قهرمانی جدایی پوررشید عضو متمول هیات مدیره ملوان تایید و دغدغه مشکلات مالی این باشگاه در لیگ برتر توسط پژمان نوری مورد تایید قرار گرفت: «به هر حال می دانید هزینه های حضور در لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و همه مسئولین نیز در جلسه مجمع در این خصوص اتفاق نظر داشتند و باید هرچه سریع تر در این خصوص اقدام شود.  همه ما دیدیم که باشگاه با چه شرایط سختی در ده سال گذشته دست و پنجه نرم کرد. بدهی های انباشته شده از سالهای قبل و دست به دست شدن باشگاه بین افراد مختلف بدون منابع مالی مشخص . همه ی این عوامل دست به دست هم در نهایت منجر به سقوط ملوان و دست و پا زدن در منجلاب لیگ یک شد.»

در انزلی مرداب مشهوری وجود دارد که نیلوفران آبی در آن خودنمایی می‌کنند؛ اما لیگ برتر قبلاً هم نشان داده میان تیم‌های کم برخودار و «قوی سپیدخزر» تفاوتی قائل نیست. بعد از مشکل مالی شائبه مشکل ورزشگاه تختی انزلی پررنگ شد و مسئولان برگزاری لیگ برتر این موضوع را تایید کردند. ورزشگاه تختی انزلی 26 مورد مشکل دارد. با این اوصاف ملوان حتی امکان میزبانی در شهر انزلی را ندارد. 

3 مشکل ملوان در لیگ برتر/ روند کُند بازسازی ورزشگاه تختی انزلی

آخرین بررسی‌ها از ورزشگاه انزلی نشان‌دهنده این است که بازسازی این ورزشگاه با سرعت و نفرات بسیار کم در حال اجرا است. نباید فراموش کرد که مسئله عدم میزبانی فصل گذشته به فجرسپاسی و نساجی آسیب زیادی زد. بدون شک نساجی بدون حمایت هوادارانش در جام حذفی کار زیادی از پیش نمی‌برد. 

در کنار این موضوعات ملوان نسبت به بقیه تیم‌ها کار نقل و انتقالاتی‌اش را دیرتر شروع کرده و تا زمانی که تکلیف ورودی‌ و خروجی‌ها مشخص نباشد عملاً شروع تمرین این تیم هم ممکن نیست. روز گذشته قرارداد همکاری مازیار زارع تمدید شد اما گفته شد دستیار خارجی در کنار او قرار می‌گیرد تا کادرفنی ملوان تقویت شود.

یکی از نکاتی که می‌تواند به تقویت ملوانان کمک کند اجازه جذب بازیکنان سرباز است. این تیم می‌تواند با کمترین هزینه بازیکنان باتجربه مشمول را جذب کند و از آنها در رقابت‌ها استفاده کند.

هر چند پژمان نوری فصل قبل قدرت مدیریت خودش را نشان داد اما وقتی ساختاری و زیرساختی که خارج از اختیارات باشگاه است برای او فراهم نباشد او را بامشکل مواجه می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز