خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری: 432 هزار دلار بلیط برای فدراسیون‌ها خریداری کردیم/ فدراسیون بسکتبال برای تهیه بلیط دیر اطلاع داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۸۵۴

رییس کمیته ملی المپیک گفت: برای بسکتبال گفتیم رویداد بعدی حمایت انجام می‌دهیم چون سه روز قبل درخواست دادند که بلیت تهیه کنیم و در آن زمان، قیمت بلیت بالای سه هزار دلار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داوری زحمت می کشد و باید قدردان او باشیم. با حضور او فدراسیون سامان پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه قرار بود کمیته ملی المپیک بلیت تیم ملی بسکتبال را برای حضور در کاپ آسیا تهیه کند، بیان کرد: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند هر چه در توان مالی ما باشد فدراسیون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم. پارسال ۴۱۲ هزار دلار برای بلیت  و ۴۳۲ هزار دلار نیز در سه ماه اول امسال برای بلیت فدراسیون‌ها هزینه کردیم. هر چه در توان ما باشد چه ریالی و ارزی برای همه فدراسیون ها بدون استثنا انجام می دهیم.

او افزود: ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود باشد ولی منابع بیاید پرداخت می کنیم. برای بسکتبال گفتیم رویداد بعدی حمایت انجام می‌دهیم چون سه روز قبل درخواست دادند که بلیت تهیه کنیم و در آن زمان، قیمت بلیت بالای سه هزار  دلار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داوری زحمت می کشد و باید قدردان او باشیم. با حضور او فدراسیون سامان پیدا کرده است.

صالحی امیری در مورد کمک به فدراسیون هندبال گفت: یکی از اولویت های کمیته ملی المپیک فدراسیون هندبال است. در چند سال اخیر هندبال را در اولویت قرار دادیم و هر میزانی در توان کمیته بوده، حمایت کرده ایم.

او ادامه داد: ۵۰ درصد بودجه فدراسیون را پرداخت کردیم و ۳۰ هزار دلار برای مربی تصویب کردیم که پرداخت شد. حمایت از هندبال محدود به بودجه مصوب نیست و  کمک به اعزام، استفاده از امکانات آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف قطعی ما است و هندبال را تنها نمی گذاریم و در مشکلات کنار آنها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز