خبرگزاری کار ایران

توضیحات سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص نفرات اعزامی به تورنمنت کویت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۴۵۰

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان نحوه اعزام 7 بوکسور اعزامی به تورنمنت بین‌المللی کویت را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، علیرضا استکی، در خصوص  نحوه انتخاب 7 بوکسور اعزامی کشورمان به تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت اظهار داشت: این مسابقات در اوزان المپیکی برگزار می‌شود و ما تنها در این 7 وزن امکان اعزام بوکسور داشتیم. مصطفی ریگی، سجاد محمدپور، شاهین موسوی، مسلم مقصودی و طوفان شریفی در اوزان خود قهرمان کشور شدند و به این مسابقات اعزام خواهند شد. 

سرمربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: در دو وزن 63.5 کیلوگرم و 80 کیلوگرم، اشکان رضایی و سیاوس امیدی نفرات قهرمان کشور به دلیل حضور در خدمت مقدس سربازی امکان همراهی تیم ملی را نداشتند. بر همین اساس در وزن 80 کیلوگرم، حسین میرمحمدی نفر دوم قهرمانی کشور که در انتخابی ورود به اردوی تیم ملی قهرمان شده بود، اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در وزن 63.5 کیلوگرم نیز به دلیل اینکه مهدی امیری نفر دوم انتخابی ورود به اردوی تیم ملی نیز پاسپورت نداشت و ما زمان کافی را نداشتیم که منتظر پاسپورت او بمانیم، به باقر فرجی این شانس را دادیم تا به این مسابقات اعزام و به تجربیات خود اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز