خبرگزاری کار ایران

اقدام عجیب مربی سابق تیم ملی بانوان در تعطیلات لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۵۱۹

سرمربی تیم بانوان ذوب آهن که سابق مربیگری تیم ملی را در کارنامه دارد، در تعطیلات لیگ برتر اقدامی را انجام داد که از اصول حرفه ای دور است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  مریم ایراندوست بعد از برکناری از هدایت تیم ملی، سراغ آکادمی خودش در پایین ترین سطح فوتبال بانوان رفت.

هرچند سرمربی سابق تیم ملی در این مدت با سپاهان مذاکراتی جهت قبول هدایت این تیم داشت.  با این حال در روزهای استراحت تیم‌های لیگ برتری، ایراندوست امورات تیم آکادمی‌اش را پیگیری می‌کند. 

در آخرین بازی تیم شهیدبابک ایراندوست با نتیجه 5 بر یک از سد تیم مهرگان پردیس عبور کرد. اما در این بازی نکته عجیبی به چشم آمد.

 سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن که سابقه مربیگری و دستیاری ایراندوست را در تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران را دارد، در قامت بازیکن ظاهر شد! این مربی متولد سال 1365(36 ساله) است و اگر از نظر سنی جوانتر بود این رفتار او قابل توجیه بود.

اقدام عجیب مربی سابق تیم ملی بانوان در تعطیلات لیگ برتر

هر چند باشگاه ذوب آهن قصد دارد به دلیل مسائل اقتصادی بخشی از تیم‌های ورزشی خود مانند تیم بانوان سبزپوشان را منحل کند و شهبازی تحت قرارداد تیمی نیست. اما از نظر کاریزما و اصول حرفه‌ای به نظر می‌رسد مربی سابق تیم ملی کار درستی انجام نداده است.

هرچند به نظر می‌رسد ارتباط صمیمی ایراندوست و دستیار سابقش باعث این موضوع شده است. اما همانطور که از نام آکادمی پیداست محلی برای تقویت و رشد بازیکنان با استعداد اما کمتر شناخته شده است. 

برای سرمربی ذوب آهن با رزومه خوبی که دارد این حرکت نقطه مثبتی محسوب نمی شود. اگر او سال بعد تیمی را انتخاب کند، کاریزمایش زیر سوال می رود. در واقع شخصیت‌های بزرگ را به انتخاب‌هایشان در نقاط سخت زندگی می‌شناسند. در چنین حالتی بود که سپاهان با ایراندوست وارد مذاکره شد. حاضر نشد با مربی تیم ذوب آهن که سابقه کار در شهر اصفهان را دارد، وارد مذاکره شود. با چنین اوصافی اعلام شد ایراندوست قصد دارد شهبازی را به عنوان دستیارش در سپاهان انتخاب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز