خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: رئال مادرید دیگر خریدی نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۶۸

رئال مادرید با دو خرید تابستانی به سراغ مسابقات فصل جدید می رود.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی فاش کرد که رئال مادرید قبل از فصل 2022/23 بازیکن دیگری را به خدمت نخواهد گرفت. لوس بلانکوس در تابستان امسال تنها دو بازیکن را به خدمت گرفته زیرا آنتونیو رودیگر به صورت آزاد به این تیم پیوست و اورلین چوآمنی هم از موناکو آمد. سرمربی ایتالیایی معتقد نیست که رئال مادرید با وجود جدایی لوکا یوویچ، مارسلو، گرت بیل و ایسکو، نیازی به تقویت بیشتر داشته باشد.

آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من نمی توانم در مورد قراردادها صحبت کنم اما قبلاً گفته ام که همه چیز تمام شده است. ما قرار نیست با کسی قرارداد امضا کنیم. حالمان خوب است."

سرمربی ایتالیایی افزود: "خریدها کیفیت فوق العاده ای را برای تیم به ارمغان می آورند. آن ها در موقعیت خود بهترین‌هایی هستند که ما در بازار پیدا می کنیم. رودیگر یک مدافع میانی عالی است و چوآمنی نیز عالی است. او بسیار جوان است و پتانسیل زیادی دارد. او در حال حاضر بازیکن تیم ملی فرانسه است. ما از این تور استفاده می کنیم تا به آنها کمک کنیم با تیمی که داریم سازگار شوند."

سرمربی رئال مادرید همچنین فاش کرد که حاضر است زمانی که کریم بنزما به استراحت نیاز دارد، با ادن هازارد به عنوان یک شماره 9 کاذب بازی کند. آنچلوتی خاطرنشان کرد: "ما گزینه های زیادی برای این پست داریم. بنزما انتخاب اول است، اما ما باید درک کنیم که فصل متفاوت و عجیبی خواهد بود و جام جهانی در میان است و باید به گزینه های مختلف نگاه کنیم. ایده من این است که سعی کنم ادن را در آن موقعیت ببینم. با توجه به کیفیت ادن و ویژگی های او، می تواند برای ما خوب باشد که او را در آنجا امتحان کنیم. این مورد مشابه [مارکو] آسنسیو است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز