خبرگزاری کار ایران

اخبار و شایعات به روز نقل و انتقالات اروپا: مقصد رونالدو مشخص شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۵۸۲

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ (بیست و دوم جولای - سی‌ و یکم تیر) را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، آخرین احتمالات، اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه می‌‌خوانید:

* الکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی با قراردادی 4 ساله به ارزش 32 میلیون پوند به تیم آرسنال پیوست.

* پاری سن ژرمن و جینی واینالدوم تصمیم به قطع همکاری در تابستان امسال گرفته اند. کار در حال انجام است تا جینی هر چه سریعتر باشگاه جدیدی پیدا کند، PSG آماده است تا او را در روزها یا هفته های آینده با انتقال قرضی رها کند.آ اس رم، واقعاً علاقه مند است اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.

* اریک تن هاگ در مورد منچستریونایتد که روی خریدها کار می کند: ما به گزینه های بیشتری نیاز داریم، باید تیم را حتی بیشتر تقویت کنیم، ما به اطرافمان نگاه می کنیم اما به بازیکنان "مناسب" نیز نیاز داریم.

* وستهام در حال کار روی قراردادهای فیلیپ کوستیچ و جیانلوکا اسکاماکا است زیرا آنها یک نماینده مشترک دارند. مذاکرات در حال انجام است، پیشنهاد ارائه شده و در انتظار رسیدن به توافقات هستیم. پیشنهاد برای آرماندو بروخا همچنان روی میز است اما چلسی در حال حاضر قبول نکرده است؛ هنوز در حالت تعلیق قرار دارد.

* هیچ پیشنهاد یا مذاکره ای برای انتقال متئوس نونس به لیورپول وجود ندارد، همانطور که اوضاع نشان می دهد. هیچ چیز در مورد این معامله تغییر نکرده است. لیورپول در ژوئن جودی بلینگهام را درخواست کرد اما معامله غیرممکن بود. حتی یک مذاکره هم موجوو نبود، زیرا دورتموند او را در تابستان امسال "غیرقابل فروش" می‌داند.

* فابریزیو رومانو: اورتون به جذب لئاندر دندونکر از ولورهمپتون علاقه مند است. لمپارد و هیئت مدیره اورتون برای به خدمت گرفتن دندونکر در هفته های پیش‌رو تلاش خواهند کرد. تافی‌ها همچنین می‌خواهند یک هافبک با کیفیت دیگر نیز به خدمت بگیرند.

* جانلوکا دی مارتزیو: فیلیپ کوستیچ در آستانه انتقال به وستهام قرار دارد.

* آلفردو پدولا: وستهام در حال انجام مذاکره مستقیم با ساسولو است تا انتقال اسکاماکا را تکمیل کند.

* جیکوب اشتنبرگ: لوک توماس مدافع چپ لستر سیتی در رادار وستهام قرار دارد. اعتقاد بر این است لستر در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، این بازیکن را خواهد فروخت.

* اسپورت: بارسلونا به ژاوی اطلاع داده است که جدایی فرنکی دی یونگ و ممفیس دپای در اولویت است.

* میل اسپورت: منچستریونایتد اکنون آنتونی مارسیال را در تابستان امسال پس از عملکرد چشمگیرش در پیش فصل حفظ خواهد کرد. حتی اگر رونالدو به تمرینات بازگردد، انتظار می‌رود که این بازیکن فرانسوی در روز 7 آگوست برابر برایتون در خط مقدم قرار بگیرد.

* اسکای به نقل از دیلی میل: فرنکی دی یونگ علاقه ای به پیوستن به منچستر یونایتد ندارد زیرا شهر منچستر را دوست ندارد و همچنین معتقد است نظمی بر باشگاه منچستر یونایتد حاکم نیست.

* فابریزیو رومانو: مارک کوکوریا تنها می‌خواهد به منچستر سیتی بپیوندد. او این موضوع را به برایتون اعلام کرده و امیدوار است که دو باشگاه به راه حلی برسند. کوکوریا معتقد است تگ قیمتی که برایتون برای وی تعیین کرده خیلی زیاد است.

 


21 جولای

* بن جیکوبز: خورخه مندز به باشگاه هایی که بخاطر دستمزد بالای کریستیانو رونالدو از جذب وی کنار کشیده اند اعلام کرده است که رونالدو حاضر است به طرز قابل توجهی ٪30 از حقوق خود را بکاهد.

* پپ گواردیولا در مورد جذب مارک کوکوریا: "ما در حال مذاکره هستیم. اگر این اتفاق رخ ندهد ما گزینه های جایگزین مثل کانسلو و ویلسون اسبراند بازیکن با استعداد و جوان را داریم، آکه نیز می‌تواند آنجا بازی کند. در مورد هالند هم باید بگویم اگر او به آمادگی کامل برسد، غیر قابل توقف خواهد بود."

* ناتان گیسینگ: چلسی قراردادی 5 ساله به ژول کونده پیشنهاد داده است و مطمئن هستند پس از ارائه پیشنهادی 52 تا 55 میلیون پوندی معامله انجام خواهد شد. اکنون آنها منتظر چراغ سبز سویا هستند، امروز روز کلیدی خواهد بود.

* فلیکس دیاز از مارکا: منچستر یونایتد به این نتیجه رسیده است که راهی جز فروش کریستیانو رونالدو ندارد. نه رئال مادرید و نه بایرن مونیخ علاقه ای به جذب این ستاره پرتغالی ندارند.

* کالوین فیلیپس در مورد جدایی از لیدز یونایتد و پیوستن به سیتی: ″هیچ وقت هیچ شانسی برای رفتن من به منچستر یونایتد وجود نداشت. شما از وفاداری من (به لیدز) آگاه هستید، خانواده من هم همگی طرفدار لیدز هستند. این که منچستر یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهان من را می‌خواست باعث افتخارم بود اما باید وفادار می‌ماندم و انتخاب کردم که به طرف دیگر شهر منچستر [یعنی منچستر سیتی] بروم.″

* اسکای: رناتو سانچز وینگر پرتغالی لیل فقط و فقط خواهان پیوستن به‌ PSG است و منتظر توافق بین سران این تیم و لیل می‌باشد.

* نیکلو شیرا: یوونتوس به شدت به جذب لئوناردو پاردس نزدیک شده است. باشگاه ایتالیایی اولین مذاکرات خود را با ایجنت این بازیکن آغاز کرد.

* اسکای: رم پیشنهاد مد نظر خود برای فروش زانیولو را دریافت نکرد. آنها 50 میلیون یورو می‌خواهند، بازیکن با پروژه مورینیو متقاعد شده و شانس بالایی برای ماندن در رم دارد.

 


20 جولای

* پاری سن ژرمن روی جذب نوردی موکیله کار می کند. گفتگوها در حال انجام است، شرایط شخصی قبلاً با موکیله بر سر قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است. او نام مشخصی برای پاری سن ژرمن است. مذاکرات با لایپزیش برای رسیدن به توافق کامل ادامه دارد.

*رومانو: اینتر اکنون مذاکرات خود را برای جذب نیکولا میلنکوویچ برای قرارداد دائمی از فیورنتینا آغاز کرده است. او یکی از اهداف اصلی پس از از دست دادن برمر است. قرارداد میلنکوویچ در ژوئن 2023 تمام می شود، اینتر اکنون در حال بررسی این احتمال است.

* فابریزیو رومانو: منچستر سیتی اکنون آماده شروع مذاکرات رسمی برای جذب مارک کوکوریا می باشد و پیشنهاد رسمی به زودی ارائه می شود. توافق شخصی از قبل انجام شده است. کوکوریا از شروع پنجره تابستانی اولویت پپ گواردیولا بوده است و حالا با فروش زینچنکو منچسترسیتی برای خرید این بازیکن فشار می آورد.

* رسمی: پائولو دیبالا، بازیکن فصل پیش تیم یوونتوس با قراردادی سه ساله به تیم رم پیوست.

* آژاکس در حال آماده سازی مدارک برای قرارداد برایان برابی از لایپزیگ است. هزینه ای حدود 17 میلیون یورو به اضافه پاداش ها تبادل می‌شود. برابی تا ژوئن 2027 قراردادش را امضا خواهد کرد. منچستریونایتد هرگز پیشنهادی ارائه نکرد. بازیکن بعدی که می‌تواند لایپزیگ را ترک کند: ایلایکس موریبا.

* منچسترسیتی اکنون قصد دارد امیلیو لاورنس (16 ساله) استعداد برتر اسکاتلندی را از اورتون که فصل گذشته نیز در تیم زیر 23 سال حضور داشت، به خدمت بگیرد. تست های پزشکی انجام شد و توافق کامل تکمیل شد. قرارداد بلندمدت در روزهای آینده امضا خواهد شد اما همه جزئیات مورد توافق واقع شده است.

* رومانو: تست پزشکی تکمیل شد، امضای قرارداد انجام و اولین ویدیوی رسمی اکنون تحویل داده شده است: روبرت لواندوفسکی، بازیکن جدید بارسلونا است. بند آزادسازی: 500 میلیون یورو است.

* رومانو: تاتنهام مذاکراتی را برای جذب جسی لینگارد آغاز نخواهد کرد. او هدفی در لیست فابیو پاراتیچی و آنتونیو کونته برای این پنجره نیست. لینگارد به زودی و در عرض چند روز آینده خود را تعیین خواهد کرد.

* پپ گواردیولا درباره‌لینک‌شدن نیمار به منچسترسیتی: «متاسفم اما این درست نیست. این اطلاعات‌ درست نیست، نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای است و‌ با اطلاعاتی که من دارم او مرد فوق‌العاده خوبی است. اما درست نیست که ما او را میخواهیم.‌ [از نظر رسانه ها] هر تابستان سیتی قرار است 150 بازیکن بخرد ! ".

 


19 جولای

* رسمی: ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس با امضا قراردادی 5 ساله به ارزش 70+10 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

* با تایید فابریتزیو رومانو، گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو به زودی راهی یوونتوس می شود. پیشنهاد یوونتوس به تورینو: 40 میلیون یورو + 7 میلیون یورو پاداش. پیشنهاد یوونتوس به برمر: قرارداد پنج ساله با دستمزد بیش از 5 میلیون یورو در سال.

* رسمی: فابیو سیلوا قرارداد خود را با تیم ولوز تا سال 2026 تمدید کرد.

* رسمی: دیجد اسپنس، مدافع کناری انگلیسی با قراردادی به ارزش 12.5 میلیون پوند از میدلزبورو به تاتنهام پیوست و تا سال 2027 قرارداد امضا کرده است.

* ماتیاس دی لیخت، بازیکن جدید بایرن است. تمام قراردادها بین باشگاه ها و طرف بازیکن امضا شده است، آزمایشات پزشکی صبح امروز پس از انجام قسمت اول تکمیل خواهد شد.

* باشگاه رئال مادرید روز دوشنبه تایید کرد تاکفوسا کوبو، بازیکن جوان ژاپنی را به رئال سوسیداد، می فروشد. کوبو با قراردادی به ارزش 6.5 میلیون یورو (5.5 میلیون پوند / 6.5 میلیون دلار) به سن سباستین می رود، در حالی که مادرید بخشی از حق بازی این وینگر را حفظ می کند.

* جانلوکا دی مارتزیو: مدیران یوونتوس از جذب گلیسون برمر اطمینان دارند زیرا آنها آماده ارائه پیشنهادهای بهتر به تورینو و این مدافع برزیلی هستند.

* دی‌مارزیو: پائولو دیبالا تست‌های پزشکی باشگاه رم را با موفقیت پشت سر گذاشت.

* فوت مرکاتو: بارسلونا امیدوار است این هفته قرارداد آزپیلیکوئتا را اعلام کند.

* تلگراف: نچستریونایتد در حال بررسی تمدید قرارداد کریستیانو است.

* اسکای: پس از قطعی شدن انتقال ماتیاس دلیخت به بایرن مونیخ، باواریایی‌ها قصد دارند بنجامین پاوارد مدافع راست 26 ساله و فرانسوی خود را به فروش برسانند. باشگاه آلمانی برای فروش این بازیکن حدود 35 میلیون یورو می‌خواهد.

 


18 جولای

* دو باشگاه منچسترسیتی و آرسنال برای انتقال الکساندر زینچنکو به توافق نهایی دست پیدا کردند. این قرارداد به زودی رسمی می‌شود.

* رومانو: به روز رسانی در مورد الکساندر زینچنکو: توافقی بین آرسنال و منچسترسیتی‌ تا روز جمعه به مبلغ 30 میلیون پوند وجود دارد. مذاکرات هنوز در مورد شرایط شخصی ادامه دارد. باشگاه‌ها می‌خواهند تصمیم نهایی را در این هفته بگیرند. زینچنکو، مشتاق پیوستن به آرسنال است اما جزئیات قرارداد هنوز در حال بحث است.

* رومانو: چلسی هفته گذشته تماس ها برای ژول کونده را دوباره فعال کرد زیرا ناتان آکه دیگر در دسترس نیست. بارسلونا پس از بحث طولانی مدت در مورد قرارداد کونده، اکنون باید سریع باشد. چلسی هم برای کونده و هم برای کیمپمبه تلاش می کند. کولویل، منتظر است تا آینده اش را بفهمد.

* پیمنتا، ایجنت ماتیاس دلیخت: قرارداد دلیخت به زودی با بایرن تکمیل خواهد شد. ما باید از یووه تشکر کنیم زیرا آنها در مذاکرات ماتیاس و پوگبا عالی بودند. دلیخت در ساعات آینده برای تکمیل این انتقال به آلمان پرواز خواهد کرد.

* بیلد: بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ علاقه‌مند به برنا سوسا، اشتوتگارت برای فروش بازیکن خود، خواهان مبلغی در حدود 20 تا 25 میلیون یورو است.

* رسمی: باشگاه میلان به صورت رسمی قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

* مانو ساینز: اتلتیکو مادرید اکنون توانایی خرید کریستیانو رونالدو را ندارد. آنها پیش از آنکه بتوانند به جذب این بازیکن فکر کنند باید بیش از 40 میلیون یورو از فروش بازیکن در آمد کسب کنند.

* پائولو دیبالا با قرارداد سه ساله تیم رم موافقت کرده و به زودی به عنوان شاگرد ژوزه مورینیو معرفی می‌شود.

* لواندوفسکی:"می‌خواهم در بارسا جام ببرم، ژاوی برنامه روشنی برای بازگرداندن بارسا به سطح بالا در اروپا دارد." 

* پیشنهاد رسمی آ اس رم به پائولو دیبالا: قرارداد تا ژوئن 2025 اعتبار دارد، حقوق می تواند به 6 میلیون یورو خالص در سال برسد. دیبالا و ایجنت او به زودی تصمیم خواهند گرفت. رم همچنین با ژوزه مورینیو که پائولو دیبالا را به عنوان اولویت می‌خواهد فشار می‌آورد.

* ماتیاس دلیخت برای انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد به عنوان بازیکن جدید اف سی بایرن راهی مونیخ خواهد شد. قرارداد معتبر تا ژوئن 2027 از قبل برای ایجنت او رافائلا پیمنتا ارسال شده است. یوونتوس و بایرن امروز با انتقال 80 میلیون یورویی اسناد اداری را امضا خواهند کرد.

* کریستیانو رونالدو رسما شایعات بازگشت قریب الوقوع خود به اسپورتینگ را "تکذیب" کرد. رونالدو این شایعه را تکذیب می کند زیرا او قصد ندارد تابستان امسال دوباره به اسپورتینگ بپیوندد.

 


17 جولای

* لیساندرو مارتینز با قراردادی پنج ساله به ارزش 46.5 میلیون پوند از آژاکس به منچستر یونایتد پیوست.

* اسپورت: تاتنهام حاضر است 17 میلیون یورو برای جذب دپای بپردازد، باشگاه لندنی قبلا با ملی پوش هلندی تماس گرفته است.

* اولیور کان در مورد هری کین به عنوان هدف تابستانی بایرن در سال 2023 گفت: "او با تاتنهام قرارداد دارد. مطمئنا، یک مهاجم نوک مطلق و خوب است. پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد."
هیئت مدیره باشگاه تاتنهام، هری کین را غیرقابل فروش می داند.

* رومانو: توافق آرسنال و منچسترسیتی برای الکساندر زینچنکو از صبح دیروز به مبلغ 30 میلیون پوند برقرار است. مذاکرات در مورد شرایط شخصی در حال انجام است و میزان حقوق‌هم‌ در حال بحث است تا معامله تکمیل شود. منچسترسیتی همچنان به مارک کوکورلا به عنوان هدف اولویت‌دارش فکر می‌کند.

* رومانو: چلسی و پاری سن ژرمن در حال مذاکره مستقیم برای عقد قرارداد کیمپمبه هستند. درخواست اولیه چیزی حدود 60-65 میلیون یورو است اما چلسی آماده ارائه پیشنهاد 45/50 میلیون یورویی است. کار در حال انجام است. پاریس کیمپمبه را بخشی از پروژه فصل آینده اش می‌داند اما این مدافع در صورت پیشنهاد خوب می‌تواند باشگاه را ترک کند.

* نیکو شیرا: مائوریتزیو ساری، ماتیاس ویسینو بازیکن سابق اینتر را برای لاتزیو می‌خواهد. این هافبک خواهان قرارداد 3 ساله است. مذاکرات ادامه دارد.

* امروز می‌تواند روز مهمی برای آینده آژاکس باشد. به گفته فابریزیو رومانو، آنها در شرف نهایی کردن خرید کالوین باسی از رنجرز و فرانسیسکو کونسیکائو از پورتو هستند.

* رومانو: بایرن‌ مونیخ به زودی پیشنهاد جدید خود برای جذب دلیخت از یوونتوس را ارائه خواهد کرد. خواسته یوونتوس بین 90 تا 100 میلیون یورو است.

* اکیپ: مذاکرات بین اینتر و پاریسن ژرمن آهسته دنبال می‌شود. تیم فرانسوی اگر اشکرینیار را می‌خواهد باید یک پیشنهاد بهتر ارائه کند.

* مارکا: چلسی به دنبال به خدمت گرفتن مندی است، پیشنهاد رئال 50 الی 60 میلیون یورو خواهد بود.

* تلگراف: منچستریونایتد انتقال لیساندرو مارتینز را پس از دریافت ویزای خود اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز