خبرگزاری کار ایران

میراسماعیلی کاندید انتخابات کمیته ملی المپیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۵۹۳

رییس فدراسیون جودو برای انتخابات کمیته ملی المپیک رای پست‌های ریاست و هیات اجرایی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از شروع ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک امروز چهارشنبه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ثبت‌نام کرد. 

وی آمادگی خود را برای پست‌های ریاست و هیات اجرایی اعلام کرد. 

میراسماعیلی درباره ثبت‌نام در انتخابات، عنوان کرد: با افتخار ثبت‌نام کردم چون اعتقاد من این بوده این پست‌ها مختص افراد ورزشی است. با خسته نباشید به دوستانی که خدمت کردند یک بار که دولت اعتماد کرده وزیر ورزشی باشد دوستان اجازه دهند این جایگاه هم مختص کسانی باشد که خاک ورزش را خورده‌اند. این دوستان بپذیرند و خوشحالم رقابت درون مجمعی ورزشی خواهد بود. 

وی افزود: دولت هم فشاری برای گزینه خاص در انتخابات نداشت، دوستان اجازه دهند کمیته مثل وزارت به دست ورزشی‌ها بیفتد. کمیته جایگاه رفیعی در دنیا دارد و کارهای بزرگی می‌توان انجام داد. در راس آن دیپلماسی ورزش است و شاید کارهایی که در این مدت انجام نشده باعث شده ما قهرمانان رنج ببریم. کمیته برای کار سیاسی نیست بلکه کار ورزشی برای فدراسیون‌هاست.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد:‌ برنامه بلندمدت لازم است تا جایگاه خود را ارتقا دهیم. مدال‌های به دست آمده توسط قهرمانان هیچ وقت با برنامه ویژه نبوده که اگر بود با کمبود خوابگاه مواجه نمی‌شدیم. ما هنوز برای کمپ تیم‌های ملی خوابگاه نداریم و امیدوارم توجه ویژه به ورزشکاران و فدراسیون‌ها شود. 

پیش از این هادی ساعی برای ریاست و هیات اجرایی نامزد شده بود. محمدرضا پوریا میز برای هیات اجرایی کاندیدا شد. ثبت‌نام از نامزدها تا ۲۰ مرداد ادامه دارد و انتخابات نیز ۶ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز