خبرگزاری کار ایران

خرسندی‌تبار: امیدوارم این مدال‌های جهانی تاریخ ساز تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۹۴

بوکسور ایرانی و دارنده برنز مسابقات پلیس و آتش نشان‌های جهان گفت: بعد از چند سال که از سطح اول مسابقات بوکس دور بودم توانستم در جهان مدال تاریخی کسب کنم و از این بابت خوشحالم.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم ایران موفق شد اولین مدال برنز جهانی این رشته در مسابقات پلیس و آتش نشان‌های جهان در کشور هلند را برای ایران به ارمغان بیاورد.  این مدال نخستین مدال جهانی بوکس تاریخ این رشته ورزشی در خراسان رضوی هم هست. در همین رابطه‌ امید خرسندی‌تبار  با ایلنا به صحبت پرداخت: 

*ابتدا درباره سابقه خودتان در بوکس صحبت بفرمایید.

بنده قبلاً در سال 1383 و 1384 عضو تیم ملی بزرگسالان بوکس بوده‌ام. متاسفانه در سال 1387 رشته را کنار گذاشتم. در سال 1384 وقتی به سربازی رفتم کمی از این رشته دور شدم. بعد این همه سال توانستم به مسابقات برگردم و افتخار آفرینی کنم.

*با هزینه خودتان اعزام شدید؟

هزینه اولیه را سازمان آتش نشانی پرداخت کرد. ولی اگر تاییدیه‌ها کامل نشود باید خودمان بپردازیم. البته کارهای اداری این موضوع در وزارت کشور و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در مراحل آخر قراردارد طبیعتاً اگر تایید کنند دیگر نیازی نیست که از جیب بنده پرداخت شود.

باتوجه به اینکه استخدام آتش نشانی هستید برای انجام تمرینات و مسابقات همکاری لازم با شما صورت گرفت؟

آتش نشانی خیلی با ما همکاری داشتند و یک ماه مرخصی دادند. باید از آنها تشکر کنم که در واحدهای مختلف از جمله مدیریت، حراست و بازرسی با تمام وجود حمایت کردند تا بدون دغدغه تمریناتم را پیش از مسابقات پیگیری کنم.

*هیات بوکس استان خراسان هم همکاری کردند؟

 بدی از آقای اخوان رییس هیات بوکس استان ندیدم و جایی همکاری خواستیم کمک کردند.

*صحبت پایانی؟

خوشحالم توانستم این مدال تاریخی را کسب کنم و بازخورد خوبی هم دریافت کردم. از همه کسانی که کمک کردند و کنارم بودند قدردانی می‌کنم و امیدوارم موفقیت‌های اینگونه برای ورزش کشور و به ویژه رشته بوکس تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز