خبرگزاری کار ایران

۳ مدال برنز ایران در تکواندو قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۷۳

رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با صعود 3 نماینده تیم ایران به دیدار نیمه نهایی پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقات صبح امروز پنجشنبه ششم مرداد ماه با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان به میزبانی بلغارستان در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه آغاز شد.

 

در روز نخست تکواندوکاران اوزان ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم پسران و اوزان ۲۹-، ۳۳- و ۵۱- کیلوگرم دختران به میدان رفتند که از میان 4 نماینده ایران 3 تکواندو راهی مرحله نیمه نهایی شدند و مدال برنز خود را قطعی کردند.

 

باران جمال لیوانی دختر شایسته گلستانی تیم ملی ایران در وزن ۲۹- کیلوگرم در نخستین دیدار در 2 راند متوالی و با نتایج 12 بر صفر و 14 بر2 مقابل «واپنیک کسنیا» از آمریکا را شکست داد و در ادامه با با نتایج مشابه 12 بر صفر در دو راند «استایکویو آیکاترینی» از یونان را از پیش رو برداشت. جمال لیوانی در سومین مبارزه هم در دو راند برابر «سامانتا کروز» از پورتوریکو صاحب برتری شد با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. وی برای کسب مدال برنز «اعظم جوانوا» از ازبکستان را پیش رو دارد.

 

ساینا علیپور نماینده وزن 51- کیلوگرم تیم ملی کشورمان بعد از آنکه دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت، «وروک» از هلند را در دو راند و با نتایج 14 بر صفر و 15 بر 3 شکست داد و در ادامه ساینا «وانیا رانکوف» از صربستان را نیز 2 بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. تا اینجای کار مدال برنز علپیور قطعی شده است. حریف وی در مبارزه نیمه نهایی «یارا حمزه» از آلمان خواهد بود.

 

محمد عرفان زارع در وزن 65- کیلوگرم در اولین مبارزه خود 2 بر صفر و با نتایج 12 بر9 و 9-9 «کارلو مارینانوویچ» از کرواسی را شکست داد و سپس 6 بر6 و 10 بر8 و در 2 راند برابر «دانیل مونتانارو» از مکزیک صاحب پیروزی شد. زارع در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با «محمد یاسر» از اردن با کسب پیروزی در هر دو راند راهی مرحله نهایی شد. مدال برنز زارع نیز تا کنون قطعی شده است و برای صعود به دیدار نهایی به دیدار «مختاروف» از ازبکستان می رود. 

امیر حسین ولی محمدی در وزن ۶۵+ کیلوگرم در گام نخست برابر «خدایتوف جواهیرجون» از ازبکستان 2 بر صفر باخت و حذف شد. 

این مسابقات از ساعت 17:30 به وقت تهران در مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز