خبرگزاری کار ایران

صالحی‌امیری: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کانون ایجاد نشاط اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹۷۱

رییس کمیته ملی المپیک گفت: باید بپذیریم که نسل جوان بیش از هر زمانی به نشاط احتیاج دارد و برای رسیدن به نشاط اجتماعی مستلزم احیای بسترهای لازم برای ایجاد تخلیه اجتماعی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آیین تجلیل از پیشکسوتان موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و معرفی قهرمانان این رشته به عنوان سفیران ایمنی ترافیک با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سرهنگ سیروس حسن‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، روسای هیات‌های استانی و همچنین جمعی از پیشکسوتان عرصه داوری، مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی، در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از قهرمانان و نام آوران به عنوان سفیر ایمنی ترافیک معرفی شدند و حکم خود را دریافت کردند.

 همچنین توسط کمیته ملی المپیک جمعی از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تجلیل و تقدیر به عمل آمد. 

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون در این مراسم اظهار داشت: آنچه که در روند پیشرفت موتورسواری و اتومبیلرانی صورت گرفته حاصل تلاش این خانواده است.

آخرین اقدام با حمایت و همراهی وزیر ورزش و جوانان رخ داد که روشنایی پیست مجموعه ورزشی آزادی بعد از یک دهه کامل شد تا برای استفاده قهرمانان و جوانان در دسترس قرار گیرد.

وی یادآور شد: متاسفانه سالانه ۱۶ هزار کشته جاده‌ای داریم و در این تصادفات نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر مصدوم که میان آنان، ۱۰ درصد معلول می‌شوند.

رئیس فدراسیون افزود: در فدراسیون مجموعه غنی از قهرمانان و مربیان بی‌نظیر در کشور داریم که با توافقی که با پلیس راهور داشتیم قرار شد سفیران ترافیک را از میان کمیته‌ها و قهرمانان معرفی کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: باید بپذیریم که نسل جوان بیش از هر زمانی به نشاط احتیاج دارد و برای رسیدن به نشاط اجتماعی مستلزم احیای بسترهای لازم برای ایجاد تخلیه اجتماعی است که در این راه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی عامل و کانون ایجاد این مهم است.

وی گفت: از همین جا اعلام می‌کنم که روزی به عنوان روز ملی فدراسیون در تقویم رسمی مشخص شود که در سراسر کشور همه هیئت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، از قهرمانان و پیشکسوتان در این روز تقدیر و تجلیل کنند.

وی ادامه داد: باور ما این است که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دلیل اوج نشاط‌ و هیجان‌آفرینی و قدرت تخلیه اجتماعی می‌تواند رقیبی برای ورزش فوتبال باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: سکویی ارزشمند است که در آن فضیلت و اخلاق وجود داشته باشد. وجه تمایز فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بقیه این است که روح بلندی دارد و انسان‌هایی در آن حضور دارند که جسور و از دل بزرگی برخوردارند.

رئیس کمیته ملی المپیک با اعلام این خبر که بنا داریم تالاری را به این فدراسیون اختصاص دهیم، گفت: در این تالار بنا داریم اشیا قدیمی، مدال‌ها، موتورها و خودروهای قدیمی را در یک تالار اختصاصی قرار دهیم تا دانش‌آموزان و دانشجویان و همه مردم بیشتر با فضای فدراسیون آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز