خبرگزاری کار ایران

توضیح مدافع اسبق ملوان درباره پنالتی جنجالی

آقای کرمانشاهی دروغ نگویید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۹۳

مدافع تیم فوتبال ملوان ادعای رضا کرمانشاهی در خصوص پنالتی مشکوک را رد و آن را اشتباه خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا کرمانشاهی در روزهای اخیر از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد. او بعد از حضور در برنامه تلویزیونی درباره صحنه‌های مشکوک و جنجالی که قضاوت کرده، صحبت کرده است. یکی از این صحنه‌ها پنالتی مربوط به مقطع حساس لیگ دسته یک بود. در روز 29 تیرماه 1400 سه تیم فجرسپاسی، هوادار و بادران که هم امتیاز بودند برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیدند. کرمانشاهی داور مسابقه ملوان و بادران بود که در دقیقه 88 به سود بادران پنالتی مشکوکی اعلام کرد. هر چند بعد از یکسال این صحنه در حال فراموشی بود، کرمانشاهی با اظهار نظر تلویزیونی خود دوباره توجهات را به این صحنه جلب کرد. این داور فوتبال اظهار داشت: «اصغر نصیری مدافع ملوان اعتراضی نکرد و اشتباهش را پذیرفت!» این در حالی بود که مدافع ملوان این موضوع را رد کرد.

در همین رابطه اصغر نصیری در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: حدود یکسال قبل در بازی بادران و ملوان، یک لحظه چرخیدم بدون اینکه برخوردی با مرتضی خراسانی (بازیکن بادران) داشته باشم پرید و داور پنالتی اعلام کرد. مطمئنم داور در آن صحنه اشتباه کرد.

وی افزود: بعد از اعلام پنالتی، سراغ کرمانشاهی رفتم و گفتم اصلاً برخوردی با مهاجم حریف نداشتم و حتی به قرآن قسم خوردم. کرمانشاهی اسم کوچکم را صدا کرد و گفت:  شلوغ کنی،‌ اخراجت می‌کنم! با نهایت تعجب یکسال بعد این موضوع، او در تلویزیون اعلام کرد که من اشتباهم را پذیرفتم و پشت پا زدم در صورتی که اینطور نبود و دروغ گفت.

نصیری در پایان گفت: داور در آن صحنه اشتباه کرد و آنقدر این موضوع واضح بود که مازیار زارع سرمربی تیم گفت هیچ تقصیری نداری و ذهنت را برای این موضوع درگیر نکن. فکر بازی‌مان با فولاد در جام حذفی باش.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز