خبرگزاری کار ایران

سامان فلاح: مهدوی کیا خیلی تنها است / کادرفنی صلاح دید به ترکیه نرویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۴۶

بازیکن تیم امید می‌گوید وضعیت شاگردان مهدی مهدوی کیا برای شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مناسب نبود.

به گزارش ایلنا، سامان فلاح، کاپیتان تیم امید درباره لغو شدن ادامه اردوی آماده سازی و عدم حضور در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: شرایط ما نسبتا خوب بود اما برخی باشگاه‌ها همکاری نکرده و بازیکنان خود را به تیم امید ندادند. در این اردو فقط ۱۵_۱۶ بازیکن حضور داشتند و دو تیم کامل هم نیستیم که بخواهیم با هم درون تیمی بازی کنیم.

او ادامه داد: اگر با این وضعیت که در کل هفت نفر در کادر بودند و پزشک، ماساژور و مدیر رسانه ای نداشتیم به این مسابقات اعزام می‌شدیم، شرایط بسیار سخت می شد. قرار نبود در مسابقات پزشک داشته باشیم و اگر یک بازیکن مصدوم می‌شد، همه چیز زیر سوال می‌رفت. کادرفنی صلاح دید به این مسابقات نرویم.

کاپیتان تیم امید درمورد وضعیت عجیب این تیم همچنین اضافه کرد: تیمی که هدف و برنامه ریزی‌اش رفتن به المپیک است نباید این شرایط را داشته باشد. باید وضعیت خیلی بهتر شود. باشگاه‌ها باید همکاری کرده و بازیکنان خود را به تیم ملی امید برسانند. برای رسیدن به المپیک پس از گذشت پنج دهه باید برنامه ریزی درستی داشته باشیم. اگر با این شرایط فعلی پیش برویم‌ کارمان خیلی سخت خواهد بود. قرار بود در بازی های کشورهای اسلامی یک روز در میان بازی کنیم اما ماساژور و پزشک نداشتیم.

او همچنین درباره مشکل ترک اردو هم گفت: ما منتظر بودیم تا پس از دریافت مدارک مان از هتل خارج شویم.

فلاح درباره نگرانی مهدوی کیا از شرایط تیم امید، پاسخ داد: مهدوی کیا حق دارد زیرا خیلی تنها است و تمام فشارها نیز روی دوش او است. امیدوارم اوضاع سر و سامان بگیرد تا با المپیکی شدن یک شگفتی رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز