خبرگزاری کار ایران

ساپینتو با این ترکیب به مصاف سپاهان می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۵۷

استقلال تهران در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باید از سپاهان میزبانی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در اولین مسابقه از فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

آبی پوشان تهرانی در حالی به ورزشگاه آزادی باز خواهند گشت که نسبت به آخرین دیدار در این ورزشگاه - برتری مقابل نفت مسجد سلیمان و برگزاری جشن قهرمانی - فرهاد مجیدی، وریا غفوری و محمد دانشگر را در کنار خود ندارند.

طی نقل و انتقالات تابستانی، ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران معرفی شد و او باید بدون حضور تماشاگران شاگردانش را برای بازی مقابل سپاهان روانه میدان کند. ساپینتو در نقل و انتقالات تابستانی سعی به حفظ شاکله اصلی این تیم داشت.

استقلال ضمن حفظ بازیکنان کلیدی موفق به جذب امید حامدی فر، پیمان بابایی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، سیدمحمد حسینی، کاوه رضایی، محمد حسین زواره‌ای، محمد محبی را جذب کرد و همچنین محمد حسین مرادمند هم از ملوان به این تیم بازگشت.

پیش از برگزاری بازی بزرگ هفته اول مقابل سپاهان پیش بینی‌های زیادی از ترکیب استقلال زیر نظر سرمربی جدید وجود دارد. او در بخش هجومی مهره‌های زیادی در اختیار دارد و قابل پیش بینی است که شبیه به مسابقات تدارکاتی پیش فصل تیمش را به میدان بفرستد.

استقلال فصل پیش بدون شکست و با کمترین آمار گل خورده به عنوان قهرمانی رسید که همین بهانه مناسبی برای ساپینتو است تا حداقل‌ترین تغییر را در ترکیب تیم قهرمان داشته باشد. به نظر می‌رسد سید حسین حسینی درون دروازه کار را برابر سپاهان آغاز کند. او فصل پیش بیشترین کلین شیت را ثبت کرد و جایزه دستکش طلایی را به دست آورد.

در خط دفاعی اینطور به نظر می‌رسد که به عارف غلامی، روزبه چشمی و رافائل سیروان اعتماد شود. هر سه بازیکن نامبرده قراردادهای جدیدی امضا کردند تا خیال هواداران از بابت خط دفاعی راحت باشد. 

در خط هافبک ‌ها مهدی مهدی پور، ابوالفضل جلالی و زبیر نیک نفس از جمله بازیکنان فیکس فصل پیش هستند که این شانس را دارند در کنار میرزایی تازه وارد کمربند خط میانی را تشکیل بدهند.

در خط حمله هم سجاد شهباززاده می‌تواند نقش مهاجم هدف را بازی کند و کوین یامگا و پیمان بابایی هم در کناره‌ها بازی کنند. ترکیب امروز استقلال قطعا تحت تاثیر مصدومیت صالح حردانی است. در صورت حضور این مدافع راست در ترکیب شاید استقلال با دو مهاجم و چهار دفاع بازی می‌کرد اما به نظر می‌رسد که چنین آرایشی بیشتر مدنظر سرمربی پرتغالی باشد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، پیمان بابایی و سجاد شهباززاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز