خبرگزاری کار ایران

خوردبین: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۵۷

مشاور مدیر عامل و پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران نگران نباشند و به تیم محبوب خود زمان بدهند تا به شرایط آرمانی برسیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین اظهار داشت: پرسپولیس امسال با تغییرات زیادی مواجه شد و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

وی افزود: هواداران نگران نباشند و به محض هماهنگی کامل بین بازیکنان، تیم به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش خواهد گذاشت.

خوردبین تصریح کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با کمی صبوری و تحمل می‌توان به تیم کمک کرد. تیم الان به آرامش نیاز دارد و قطعا بازی‌های درخشان پرسپولیس دور از دسترس نیست.

محمود خوردبین خاطرنشان کرد: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود و با اضافه شدن مهاجم خارجی به تیم، امیدواریم روزهای درخشانی را برای رسیدن به صدر جدول در پیش داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: هواداران در این مسیر بهترین حامیان تیم هستند و با صبوری و حمایت خود می‌توانند به روند رو به رشد تیم و هماهنگی کامل کمک کنند و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش پرسپولیس باشند. باشگاه پرسپولیس همه سعی و تلاش خود را بکار بسته است تا با حمایت مطلق از کادر فنی و بازیکنان، زمینه موفقیت‌های پیش رو را فراهم آورد. پرسپولیس با اتحاد و همبستگی می‌تواند بار دیگر در فوتبال ایران و آسیا قدرت‌نمایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز