خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳.۶۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۳ دانلود ویدیو

رأفت: لوکادیا مهاجم نوک و ترابی مهاجم دوم باشد

کد خبر : ۱۲۶۹۷۳۰

پایان رأفت مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است تمیروف نهایت تلاشش را در پرسپولیس انجام داد اما نتوانست در تیم سرخپوش موفق باشد.

به گزارش ایلنا، مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه به موارد فنی تأثیر‌گذار در رابطه با کارایی بیشتر مهاجم هلندی پرسپولیس و زوج جدید او در پرسپولیس اشاره کرده و به آن می‌پردازد.

تمیروف از پرسپولیس جدا شد. این جدایی را به سود پرسپولیس می‌دانید؟

 تمیروف بازیکن بدی نبود و زحمت خودش را هم در پرسپولیس کشید. در واقع او خیلی دونده و جنگنده بود و در هر بازی که به میدان می‌رفت خیلی دوست داشت خودش را در پرسپولیس نشان بدهد اما او هر چه تلاش کرد در فاز گلزنی موفق نبود و شاید سبک بازی‌اش به گونه‌ای بود که به کار پرسپولیس نمی‌آمد. در واقع بازیکن ازبکستانی نتوانست رضایت یحیی را جلب کند به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفتند که او را از لیست پرسپولیس خارج سازند موضوعی که در دنیای حرفه‌ای ممکن است برای هر بازیکن دیگری پیش بیاید البته تمیروف در تیم‌های دیگر ایرانی نظیر پیکان و یکی دو تیم دیگر که بحث حضورش مطرح شد به نظرم به احتمال فراوان موفق خواهد بود چون در آن تیم‌ها فشار تماشاگر و رسانه‌ها و بقیه موارد در آنها روی بازیکن به شکل کمتری وجود دارد و تمیروف با فشار روانی کمتر با بازیابی روانی خودش می‌تواند موفق باشد.

دیاباته می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و فکر می‌کنید زوج خارجی لوکادیا باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

 دیاباته بازیکن بدی نیست و در استقلال هم در مجموع بد کار نکرد اما مشکلش این است که کمی سنش بالاست به همین دلیل در استقلال هم که بود با وجود عملکرد خوبش گاها خیلی مصدوم می‌شد به همین دلیل دیاباته خوب است اما باید در رابطه با جذب او با وسواس عمل کرد. نکته دیگر این است که زوج لوکادیا باید مانند این بازیکن سعی داشته باشد خیلی زود خودش را با فرهنگ ایران و سبک خاص فوتبال ایران جا انداخته و به نوعی خودش را آداپته کند.

پاکدل و عبدی می‌توانند خودشان را از افت خارج ساخته و واقعاً در امر گلزنی به کار پرسپولس بیایند؟

 پاکدل مهاجم بدی نیست اما او بیشتر مصدوم بود به همین دلیل به نظرم به‌عنوان مهاجم جایگزین بیشتر می‌توان روی پاکدل حساب باز کرد. از سوی دیگر عبدی نیز مهاجمی است که دوندگی لازم را ندارد و اصولاً مهاجم درون محوطه هجده است یعنی دوندگی و جنگندگی ندارد و قادر به توپگیری و به نوعی در آوردن نتیجه بازی نیست به همین دلیل شاید بهتر باشد که یحیی از دو مهاجم خارجی‌اش به‌عنوان مهاجم ثابت و از دو مهاجم ایرانی‌اش به‌عنوان بازیکن جایگزین استفاده کند.

چرا با وجود داشتن بهترین هافبک‌ها و به نوعی بهترین پاسورها آنها نتوانسته‌اند موقعیت زیادی برای مهاجمان خلق کنند؟

 شاید یکی از دلایل مهم این مشکل این است که هافبک‌های دفاعی پرسپولیس نظیر کمال و سیامک سرلک جنگندگی لازم را در خط میانی نداشته و نتوانسته‌اند فضای لازم را برای بازیسازی بازیکنان پلی‌میکر و پاسوری مانند سعید صادقی و سروش فراهم سازند.

پیشنهادتان برای حل مشکل گلزنی پرسپولیس در سریعترین زمان ممکن چیست؟

 به نظرم ترابی باید پشت لوکادیا به‌عنوان مهاجم دوم کار کند و پلی‌میکر‌ها هم بیشتر تلاش کرده و خوب فرصت بسازند که در این صورت مشکل گلزنی پرسپولیس در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز