خبرگزاری کار ایران

آغاز مذاکرات منچستریونایتد و مارسیال برای تمدید قرارداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۶۵

باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا قرارداد مهاجم فرانسوی این تیم را تمدید کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سان، آنتونی مارسیال دو ماه پس از اینکه دوران حرفه ای او در منچستریونایتد مرده و دفن شده به نظر می رسید، در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد را آغاز کرده است. 

مارسیال چنان تأثیری بر اریک تن هاگ گذاشته که سرمربی جدید او را نقشی کلیدی در برنامه‌های خود می‌بیند. و منابع در باشگاه اصرار دارند که به نوبه خود، مهاجم فرانسوی نیز بسیار خوشحالتر از فصل‌های اخیر اولدترافورد است.

مارسیال، 26 ساله، نزدیک به 18 ماه را صرف ابراز تمایل به ترک کرد و در ژانویه پس از اینکه ایجنتش اصرار داشت که باشگاه جدیدی می‌خواهد، به سویا قرض داده شد.

این به یک اقامت ناامید کننده تبدیل شد و او تابستان امسال در حالی بازگشت که باشگاه اسپانیایی قادر به جمع آوری پول لازم برای تبدیل آن به یک معامله دائمی نبود.

با این حال، او از زمان ورود تن هاگ، زندگی جدیدی داشته و سرمربی هلندی به مارسیال گفته است که نقش بزرگی برای بازی کردن دارد.

او هنوز نزدیک به دو سال از قرارداد فعلی خود با مبلغ دستمزد هفتگی 250 هزار پوند را پیش رو دارد. اما تیم مدیریتی یونایتد قرار است در هفته‌های آینده مذاکرات خود را بر سر تمدید آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز