خبرگزاری کار ایران

دعوای خانوادگی پوگبا: اتهام ماتیاس به پل و پاسخ ستاره یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۳۰

پل پوگبا مدعی شد برادر و باند سازمان یافته او را در تلاش برای اخاذی 11 میلیون پوندی هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا، ستاره سابق منچستریونایتد بیانیه ای منتشر کرد که در آن ادعا کرد برادر بزرگترش، ماتیاس، بخشی از "تلاش گروهی برای اخاذی" است.

هافبک یوونتوس روز یکشنبه پس از اینکه ماتیاس از پلتفرم رسانه اجتماعی خود برای انتشار "افشای بزرگ" در مورد برادر کوچکترش استفاده کرد، بیانیه‌ای را از طریق وکیل خود منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس فرانسه تحقیقاتی را در مورد این اتهامات آغاز کرده است که ادعا می‌کند در مورد تلاش برای باج خواهی 13 میلیون یورویی (11 میلیون پوند) است.

در پاسخ به ویدئوی ماتیاس، بیانیه‌ای از طرف پل پوگبا، مادرش یئو موریبا و وکیلش رافائلا پیمنتا صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: "اظهارات اخیر ماتیاس پوگبا در شبکه‌های اجتماعی متأسفانه تعجب آور نیست. آن‌ها علاوه بر تهدید و تلاش‌های گروهی برای اخاذی علیه پل پوگبا هستند. یک ماه پیش با مقامات مربوطه در ایتالیا و فرانسه تماس گرفته شد و هیچ اظهارنظر بیشتری در رابطه با تحقیقات در حال انجام وجود نخواهد داشت."

در ویدئویی که روز شنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شد، ماتیاس پوگبا، که فوتبال حرفه ای در سطوح مختلف در سراسر اروپا بازی کرده است، وعده "افشای انفجاری" نامشخص درباره برادرش و پیمنتا را داد.

ماتیاس چه گفته است؟

ماتیاس، برادر پل پوگبا، سرنخ‌های بیشتری درباره اتهامات هافبک یوونتوس به او داده است و او را به دروغگویی به پلیس ایتالیا در مورد پسر عموی خود متهم کرده است.

در حالی که وکلای ملی پوش فرانسوی گفته‌اند تهدیدهای پنهان از سوی ماتیاس «غافلگیرکننده نیست» و گزارش شده است که تحقیقاتی در فرانسه برای تلاش‌های بالقوه اخاذی آغاز شده است، جزئیات درگیری خانوادگی هنوز قابل توجه است.

پل پوگبا دو برادر به نام های ماتیاس و فلورنتین دوقلو دارد که هر دو 32 ساله هستند. آن‌ها فوتبال هم بازی کردند، اما در سطوح بسیار پایین‌تر و قرارداد ماتیاس در حال حاضر تمام شده است.

ماتیاس ویدیویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و مدعی شد که آماده است چیزی در مورد برادر کوچکترش فاش کند که باعث از دست دادن احترام او از طرف طرفداران فرانسه و یوونتوس شود.

او عصر دیروز بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نکاتی را در مورد آنچه پشت این دشمنی وجود دارد ارائه کرد. ماتیاس گفت: "امیدوارم فریب تلاش برای دستکاری رسانه‌ها و مقامات را نخورید. وقتی معروف هستید، دنیا با شماست، مقامات با دقت بیشتری گوش می‌دهند اما این شما را فراتر از قانون قرار نمی‌دهد، پلیس یاران شما نیستند! و چندی پیش، برادرم به پلیس ایتالیا ادعا کرد که پسر عموی اول ما را که با او بزرگ شده‌ایم، نمی‌شناسد، با او ملاقات ساده‌ای داشتیم و هیچ کاری با پل انجام ندادیم، خانواده می‌توانند به این موضوع شهادت دهند. این در مورد شکایت آزار و اذیت یک پسر عموی بی گناه است. برخی می پرسند که چرا ما در مورد داستانی درباره پسر عمویم صحبت می‌کنیم. کسی که بدون دلیل با پلیس صادق نیست، آیا با شما صادق است، حتی اگر از طریق وکلا باشد؟ وگرنه برای بقیه، صبر، در راه است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز