خبرگزاری کار ایران

بائو: بازیکن نساجی مُشت خورد/ این اتفاقات زشت و زننده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۷۱

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران از تصمیم داور دیدار با پیکان مبنی بر اعلام پنالتی و سپس رد این تصمیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، میثم بائو پس از تساوی نساجی مازندران مقابل پیکان گفت: بازی در نیمه اول تقریباً برابر بود و هر دو تیم موقعیت داشتند. با این حال شیرازه بازی بر سر آن صحنه پنالتی به هم خورد و از داوران می‌خواهم کمی دقت کنند. نساجی بیشتر از یک میلیون هوادار دارد که بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنند. این اتفاقات در فوتبال حرفه‌ای زشت و زننده است.

وی با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر نساجی ظرف سه هفته گذشته تصریح کرد: همین اتفاقات مقابل سپاهان و ملوان هم رخ داد. این ورزشگاه شرایط خوبی دارد؛ چرا بازی باید بدون تماشاگر باشد؟ باز هم درود به شرف بچه‌های تیم که 10 نفره شدند و پس از آن صحنه پنالتی خیلی افت کردند، اما خیلی خوب جنگیدند.

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران با اشاره به دیدار با مس کرمان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: این سه امتیاز در بازی‌های بعدی جبران می‌شود و نساجی به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد. اگر این‌گونه سر ما را نبُرند، ان‌شاءالله در این بازی به کمک هواداران و همت بازیکنان و مربیان برای سه امتیاز می‌جنگیم.

بائو درخصوص اعتراض بازیکنان پیکان به تصمیم داور مسابقه در صحنه اعلام پنالتی یادآور شد: وضعیت صورت بازیکن ما معلوم است. شاید مدافع حریف توپ را زده باشد، اما بی‌احتیاطی کرده و همراه با توپ، به صورت بازیکن ما ضربه زده است. از بالا فکر کردیم که داور پنالتی گرفته و به دروازه‌بان حریف کارت قرمز نشان داده، اما دیدم ایوب کلانتری از زمین بیرون آمد!

وی با بیان اینکه داور حدود 15 متر با صحنه پنالتی فاصله داشت و فاصله کمک داور حدود 40 متر بود، خاطرنشان کرد: وقتی توپ به صورت بازیکن بخورد، خون جاری نمی‌شود. او مُشت خورد. من از این اتفاقات عصبی می‌شوم و مطمئناً هواداران ما ناراحت هستند. داور وقتی یک پنالتی را برمی‌گرداند، نباید به بازیکن حریف کارت قرمز هم نشان بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز