خبرگزاری کار ایران

قاسم‌پور: صنعت با جلیقه نجات در فوتبال پیش می‌رود/ اولتیماتوم به پرکاس صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۹۵

مدیرفنی باشگاه صنعت نفت آبادان مسئله اولتیماتوم به رضا پرکاس را رد کرد و گفت انتقادت یکسری هواداران نسبت به وی سازماندهی شده بود.

ابراهیم قاسم‌پور در گفتگو با ایلنا پیرامون شکست صنعت نفت آبادان و انتقاد هواداران این تیم اظهار داشت: باید بدانیم در اقیانوس فوتبال بعضی قایق، بعضی پارو، قایق موتوردار و حتی کشتی دارند اما باشگاه صنعت نفت فقط جلیقه نجات دارد! با توجه به اینکه بودجه این تیم کم است. دنبال توجیه نتایج تیم نیست و به عنوان مدیر فنی نیازی به این موضوع هم ندارم. چرا که مربی نیستم. اما به عنوان مدیرفنی خودم را عضوی از این باشگاه می‌دانم، من مشورت ارائه می‌دهم در نهایت نظر پایانی به عهده سرمربی است. شاید بعضی جاها اختلاف سلیقه فنی هم داشته باشیم اما فرد تعیین کننده و صحبت پایانی با آقای پرکاس است. هواداران در آبادان حساسیت زیادی روی وضعیت تیم دارند اما واقعیت‌های مالی باشگاه را باید در نظر بگیرند.

وی افزود: وقتی یک باشگاه فقط برای جذب یک بازیکن 37 میلیاردی تومان پرداخت کرده و اگر دو یا سه بازیکن هم قیمت او داشته باشد، چه مبالغی هزینه می‌شود؟ شاید کل هزینه باشگاه ما در یکسال اندازه قیمت یکی دو بازیکن آنها هم نشود. یا اینکه بعضی باشگاه‌ها که مردم آبادان هم آنها را به خوبی می‌شناسند 700 تا 800 میلیارد هزینه می‌کنند. اصلاً شما وضعیت جذب بازیکن فولاد را تماشا کنید، قطعاً با بودجه آنها ارتباط مستقیم دارد.

مدیرفنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: البته هواداران بابت انتقادشان حق دارند و خواسته‌شان غیرمنطقی نیست اما داشته‌های قدیم آبادان از نظر بازیکن قابل مقایسته با حالا نیست. قدیم‌ها از خودگذشتگی زیادی وجود داشت. در فوتبال امروز پول و بودجه باید باشد وگرنه روی عملکرد فنی شما تاثیرگذار خواهد بود.

قاسم‌پور ادامه داد: شما وضعیت تیم فولاد خوزستان را بررسی کنید، این تیم در 5 مسابقه 2 برد و 3 مساوی کسب کرده است. حالا با درنظر گرفتن تفاوت بودجه عملکرد ما را در 5 مسابقه بررسی کنید. ما 3 مسابقه خارج از خانه بودیم. البته قبول داریم که در خانه متحمل 2 شکست شدیم و این موضوع قطعاً برای همه اعضای تیم و هواداران آن ناراحت کننده است. ضمن احترامی که به نفت مسجد سلیمان قائلم و این تیم هم استانی ما است اما شما در صحنه گل دوم این تیم عملکرد داور را بررسی کنید. اصلاً به صحبت کارشناسان مراجعه کنیم. داور در خانه ما به ضرر ما سوت زد. ما به داور باختیم نه نفت مسجد سلیمان. متاسفانه داوران با تصمیمات‌شان وادار می کنند ما هم مانند بعضی باشگاه‌ها به داور هجمه وارد کنیم و داد و بیداد کنار زمین کارمان را پیش ببریم!  

وی در پاسخ به اینکه انتقادات هواداران حین و بعد از بازی به خودش را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم یکسری از هواداران سازماندهی شده کارهایی را انجام دادند. تیم ما با توجه به بضاعتش در مسابقات حاضر می‌شود و شایعه اولتیماتوم به پرکاس اصلاً صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز