خبرگزاری کار ایران

صادقی: گل گل‌گهر عجیب بود/ بازیکن خارجی معمولی به درد لیگ ما نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۳۷

دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است به صورت اتفاقی توپ به پای مدافع تیمش برخورد کرده و گل گهر صاحب تک گل مسابقه شده است.

ایمان صادقی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست  ملوان بندرانزلی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: از قبل می دانستیم بازی سختی داریم و به دقت نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کرده بودیم. به هر حال آنها میزبان بودند و تمایل داشتند در خانه برنده باشند. ما هم راه‌های نفوذ را بسته بودیم و به تیم حریف اجازه نفوذ نمی‌دادیم.می‌خواستیم در ضد حملات شانس خود را برای گلزنی بسنجیم. در کل فکر کنم گل‌گهر 2 یا 3 موقعیت داشت که  با یک اتفاق عجیب و غریب حریف به گل رسید.

وی درباره  صحنه گل گل‌گهر عنوان کرد: اریک بایناما در آن صحنه ضربه خوبی نزد و موفق به گلزنی نشد ما توپ را برگرداندیم به یکی از مدافعان ما برخورد کرد که در برگشت آن توپ به نحو عجیبی با پای دیگر مدافع ما تبدیل به گل شد. گل به خودی در دقایق پایانی واقعاً از روی بدشانسی تیم ما بود. 

دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان با اشاره به حمایت هواداران این تیم حتی بعد از شکست تیمش تصریح کرد:‌ انزلی یک شهر کاملاً فوتبالی است و هواداران آن کاملاً متوجه شرایط فوتبال هستند. آنها تصاویر ناراحتی مازیار زارع و پژمان نوری را بعد از شکست منتشر کردند و از تیم حمایت کردند. واقعاً چون بچه‌ها زحمت می‌کشند. به هر حال تیم بعد از چندین سال به لیگ برتر بازگشته است و بعضی بازیکنان تجربه لیگ برتر را ندارند. ضمن اینکه ما در بازی ذوب آهن واقعاً بازی خوبی ارائه دادیم و تصمیم داور تاثیرگذار بود. هواداران هم انصافاً سنگ تمام گذاشتند بعد بازی رضایت از سبک بازی تیم را نشان دادند. 

صادقی در پاسخ به این سوال که عملکردش را در هفته‌های ابتدایی فصل بیست و دوم لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کند، گفت: دو هفته ابتدایی مصدوم بودند و بعد از آن با صلاحدید کادرفنی در بازی نساجی، ذوب‌آهن و گل‌گهر به میدان رفتم. با تمام وجودم تلاش کردم که بهترین عملکرد را در تیم داشته باشم و حتی نمراتی که بعضی سایت‌های ارزیابی به ما دادند را دیدم نمره بالایی بود. واقعاً در بازی ذوب آهن روی ما خطا کردند و گل زدند. در بازی گل‌گهر هم آن گل اتفاقی به ثمر رسید.  تمام تلاشم را انجام می‌دهم با ارائه بهترین عملکرد شانسم را برای رسیدن به تیم ملی تست کنم.

وی پیرامون اینکه مازیار زارع قصد دارد یک مهاجم دیگر به تیم اضافه کند، گفت: بله آقای زارع با دقت زیادی مشغول بررسی گزینه‌ها هستند. به هر حال انتخاب بازیکن خارجی هم شرایط خاص خودش را دارد. از نظر کیفیت، مالی و... کادرفنی تیم قصد دارند که بازیکن معمولی خارجی نیاورند که نمونه آن در دیگر تیم‌های لیگ برتری زیاد است. اگر قرار باشد بازیکن خارجی معمولی تیم‌ها بیاورند چه بهتر که استعداد داخلی به خدمت گرفته شود و این فرصت در اختیار آنها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز