خبرگزاری کار ایران

کاپیتان بارسلونا راهی آمریکا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۸۱

جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا تایید شد و این بازیکن باتجربه در آستانه پذیرش پیشنهاد اینترمیامی است.

به گزارش ایلنا، قرارداد سرخیو بوسکتس 34 ساله در انتهای فصل به پایان می‌رسد و انتظار می‌رفت که او به دوران حرفه‌ای خود در بلوگرانا بپردازد که اولین بار زمانی آغاز شد که پپ گواردیولا او را در سال 2008 به تیم اصلی رساند.

برخلاف جرارد پیکه و جوردی آلبا که تحت هدایت ژاوی هرناندز روی نیمکت نشسته‌اند، بوسکتس همچنان نقش برجسته‌ای را در ترکیب اصلی به عنوان یک محور با بازوبند کاپیتانی بازی می‌کند.

با این حال، به تدریج، او در اواخر وقت کمتری برای بازی دریافت کرده و در حال حاضر سه مسابقه در این فصل را از دست داده است، جایی که فرنکی دی یونگ جایگزین او شده که طبق گزارش‌ها، ژاوی او را به عنوان جانشین بازیکن اسپانیایی می‌بیند.

بنابر اعلام نشریه اسپورت اسپانیا بوسکتس تصمیم گرفته تا زمانی که قراردادش در 30 ژوئن به پایان می رسد، پیشنهاد جدایی را به کاتالان‌ها بدهد و پیشنهاد اینتر میامی را در لیگ حرفه‌ای آمریکا خواهد پذیرفت.

این باشگاه که بخشی از آن متعلق به دیوید بکهام است، شایعه شده است که ایستگاه بعدی خارج از اروپا برای بازیکنانی مانند لیونل مسی و لوئیس سوارز، هم تیمی‌های سابق بوسکتس در بارسا خواهد بود و پیکه و آلبا نیز به آن لینک شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز