خبرگزاری کار ایران

بازگشت مهاجم سابق استقلال به آزادی/ انگیزه قربانی برای اثبات شایستگی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۴۹

مهاجم سابق استقلال که به همراه فولاد و در جمع شاگردان نکونام به ورزشگاه آزادی باز می‌گردد، از انگیزه‌های زیادی برای تقابل با آبی پوشان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از ساعت 17 امروز در هفته هشتم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. علاوه بر جایگاه دو تیم در جدول، این بازی با انگیزه‌های زیادی از سمت بازیکنان دو تیم همراه است. 

علی قربانی یکی از نام های شناخته شده ای است که فولاد در ابتدای فصل بیستم و دوم لیگ برتر جذب کرد. او بعد از استقلال دوران متوسطی را سپری کرد. اگر چه با لباس تیم ملی آذربایجان به میدان رفت اما لیگ آن کشور خیلی سطح بالایی ندارد. بنابراین طبیعی است بازیکنانی با استانداردهای متوسط لیگ ایران در آن کشور به چشم بیایند.

این بازیکن که سابقه بازی در استقلال را دارد، امروز انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌اش مقابل آبی پوشان دارد. مهاجم فولاد سابقه گلزنی در دربی را دارد و او نشان داده که در بازی‌های بزرگ می‌تواند فرصت طلب باشد.

این در حالی است که شاگردان نکونام هفته گذشته مقابل مس کرمان با تساوی بدون گل متوقف شدند و آنها قصد جبران تساوی‌های خانگی خود را دارند تا در کورس قهرمانی شانس‌شان دوباره افزایش پیدا کند.

در شرایط فعلی گلزنی مقابل استقلال برای قربانی می‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد و حتی مسیر فوتبالی او را تغییر بدهد. نباید فراموش کرد که سرمربی فولاد در ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشت و در صورت رضایت وی، هیچ بعید نیست که قربانی در فصول بعد امکان بازگشت به جمع آبی پوشان را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز