خبرگزاری کار ایران

مومنی: پشتک زدنم بعد از برخورد با مرادیان یعنی پنالتی درست بود/ از روی نیمکت استرس تغییر نتیجه را داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۴۰

بازیکن تیم فوتبال ملوان که مقابل صنعت نفت آبادان روی هر دو گل تیمش موثر بود در مورد پنالتی این هفته تیمش صحبت کرد.

مهدی مومنی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی داخل خانه داشتیم باید فشار می‌آوردیم تا اولین برد خودمان را کسب کنیم. واقعاً به این 3 امتیاز نیاز داشتیم. ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف و مسائل روحی روانی خودمان کار کرده بودیم. در نیمه اول توانستیم پنالتی بگیریم و آن را تبدیل به گل کنیم و نیمه اول را برنده به چارچوب رفتیم. 

وی افزود: در نیمه دوم با تلاش‌هایی که داشتیم توانستیم موقعیت خوبی کسب کنیم. خدارا شکر گل دوم تیم هم به ثمر رسید و زحمات بچه‌ها از طریق بنده به ثمر نشست. بابت اینکه بازی موثری داشتیم، خیلی خوشحالیم. در دقایق پایانی متاسفانه یک گل خوردیم و طبیعی بود که حریف فشار زیادی بیاورد. درست است آنها در انتهای جدول قرار دارند اما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در اختیار دارند. یک ربع آخر من نیمکت‌نشین بودم، اما استرس داشتم که نکند نتیجه تغییر کند. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان در خصوص صحبت‌های احسان مرادیان که اعلام پنالتی را اشتباه خواند، گفت: زودتر از احسان مرادیان به توپ رسیدم اما او بدون احتیاط با دستان باز به سمت من آمد و به پایم برخورد کرد. به نظر من قطعاً پنالتی بود چرا که بعد از برخورد با مرادیان پشتک زدم. دیگر چطور باید پنالتی اعلام شود؟ ضمن اینکه قبل‌تر از آن هم روی سجاد بازگیر در محوطه جریمه خطا شد که ما از عدم اعلام پنالتی تعجب کردیم. 

مومنی درباره اینکه چرا با وجود اولین پیروزی خانگی، مازیار زارع ترجیح داد صحبت خاصی در نشست خبری به میان نیاورد، گفت: مشکلی وجود ندارد. فقط اینکه تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و طبیعتاً‌ زمان می برد به پختگی لازم برسد. اگر چه در هفته‌های گذشته کم امتیاز گرفتیم اما با کیفیت بودیم. اگر بدشانسی گریبانگیر تیم ما نمی‌شد، قطعاً زودتر پیروزی را کسب می‌کردیم. 

وی درباره چمن ورزشگاه سیروس قایقران تصریح کرد:‌چمن سال گذشته ما واقعاً از کیفیت خیلی بالایی برخوردار بود. امسال ظاهراً چمن انزلی قارچ گرفته بود و کمی مشکل پیدا کرد. اما شرایط آنطور نیست که بگویم آب راکد می‌شود یا زمین گلی می‌شود، شرایط بازی کاملاً فراهم است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز