خبرگزاری کار ایران

مظفری: فدراسیون با اتهام‌زنی به داوران برخورد جدی کند/ نباید این مسائل در فوتبال ایران باب شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۵۸

کارشناس و پیشکسوت داوری فوتبال در مورد اتهام‌زنی به داوران و مطرح شدن مسائل مربوط به شنود تلفن داوران موضع‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جنجال‌های داوری دیدار استقلال مقابل فولاد در هفته هشتم تا چند روز بعد از این بازی همچنان ادامه دارد و کار حتی در این میان به جایی کشید که فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال درخواست شنود تلفن داوران فوتبال را مطرح کرد و بدین ترتیب شائبه عمدی بودن برخی تصمیمات داور بازی با فولاد را ایجاد کرد که با واکنش برخی از اعضای جامعه داوری همراه بود.

نوید مظفری، کارشناس و پیشکسوت داوری در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: اشتباهات داوری یک امر طبیعی است و همه جای دنیا هم این موارد دیده می‌شود. اینکه شاید اشتباهات داوری در فوتبال ایران در برخی مقاطع بیش از حد استاندارد باشد را هم رد نمی‌کنم ولی این مسائل ربطی به این ندارد که کسی به خودش اجازه دهد به داوران فوتبال ما اتهام بزند.

وی افزود: این حق یک باشگاه است که از راه‌های قانونی اعتراض خودش را به تصمیمات داور یک مسابقه ابراز کند ولی این مسائل که تلفن داوران شنود شود و اتهامات مستقیم و غیر مستقیم این چنینی اصلاً زیبنده فوتبال ما نیست و به نظرم فدراسیون باید با این مسائل به صورت جدی برخورد کند چرا که اگر الان برخورد قاطعی صورت نگیرد این مسائل در فوتبال باب می‌شود و از فردا هرکس از اشتباهات داوری احساس زیان کرد چنین مباحثی را مطرح می‌کند و این در مورد تیم‌های پرطرفدار اثر منفی بیشتری هم می‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز