خبرگزاری کار ایران

جباری: شک نکنید صعود می کنیم/ اگر کمی خوش شانس تر بودیم الان 16 امتیاز داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۶۸

هافبک با تجربه استقلال خوزستان مدعی شد اگر کارشکنی ها وجود نداشته باشد، استقلال خوزستان به لیگ برتر باز خواهد گشت.

رضا جباری بازیکن استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ آزادگان گفت: تیم خوب و یک دستی داریم. تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان های با انگیزه، از ما یک تیم قدرتمند ساخته اما متاسفانه بدشانسی دست از سر ما بر نمی دارد!

وی افزود: اگر بازی‌های تیم ما را دیده باشید قطعاً متوجه کیفیت بالای تیم ما می شوید. فوتبال خوب و هجومی بازی می کنیم و در هر مسابقه فرصت های زیادی خلق می کنیم اما انگار توپ ها با ما دوست نیستند. یا به تیرک میخورند یا از کنار دروازه به بیرون می روند! اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم 5 یا 6 امتیاز بیشتر داشتبه باشیم.

هافبک با تجربه استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: نباید نتیجه نگرفتن را گردن عوامل خارجی انداخت اما واقعا یک تعداد دوست ندارند استقلال خوزستان نتیجه بگیرد و دست به هر کاری می زنند تا تیم ما ضربه بخورد اما من به شما اطمینان م دهم که تیم ما صعود خواهد کرد و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

جباری درباره بازگشت به ورزشگاه غدیر بعد از چند سال گفت: لستر ایران خاطرات خوشی برای مردم خوزستان در این استادیوم به جا گذاشته. تشکر می کنم از همه مسئولان خصوصا جناب بابادی که شخصا پای کار بودند و کمک کردند تا این ورزشگاه هرچه زودتر آماده شود. بازی با سایپا برای اولین بار در این استادیوم بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم برنده شویم اما برای کسب اولین برد خانگی در مقابل پارس جم آماده هستیم.

وی پیرامون دیدار هفته نهم مقابل پارس در ادامه صحبت هایش افزود: بازی سختی پیش روی ماست. کثر تیم ها در مقابل ما به دفاع و ضد حمله روی می آورند و این کار ما را سخت می کند. آقای پورموسوی تیم خیلی خوبی را جمع کرده و من شک ندارم شروع پیروزی هایمان از این هفته خواهد بود و باز هم تاکید می کنم می توانیم آخر فصل با صعود به لیگ برتر، بار دیگر دل طرفداران عزیزمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز