خبرگزاری کار ایران

اسدی: انتظار نداشتم یزدی ها اینقدر فوتبالی باشند/ امکانات چادرملو فوق العاده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۸۷

بازیکن جوان چادرملو از کیفیت فنی تیمشان گفت و ابراز امیدواری کرد تا با برد مقابل ون پارس بتوانند جایگاه بهتری در جدول کسب کنند.

پویا اسدی بازیکن چادرملو اردکان در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط تیمشان اظهار داشت: واقعا از نظر فنی تیم با کیفیتی داریم و فوتبال خوبی بازی می کنیم. فارق از دیدار مقابل خیبر که شرایط خاصی داشت، در همه بازی ها تیم برتر بودیم و واقعا از نظر امتیاز گیری به حقمان نرسیدیم.

وی افزود: آقای اخباری چند سالی هست که مربیگری می کنند و جز با تجربه های لیگ محسوب می شوند. بازیکنان خوبی را جذب کردند و واقعا شرایط خوبی داریم. از مالک عزیزمان تشکر می کنیم که به همه وعده هایی که داده بودند عمل کردند و واقعا شرایط ایدا آلی را برای ما فراهم کردند. 

این بازیکن درباره شرایط حضور در شهر یزد نیز اظهارات جالبی داشت و گفت: واقعا انتظار نداشتیم مردم یزد اینقدر به فوتبال علاقه داشته باشند. در بازی های قبلی که حضور تماشاگر در ورزشگاه بلا مانع بود، شاهد استقبال کم نظیر یزدی ها از تیم نو پای چادرملو بودیم و این موضوع باعث افزایش انگیزه در تیم ماست.

اسدی در ادامه خاطر نشان کرد: در هفته جاری با تیش خوب ون پارس مسابقه خواهیم داشت. تغییرات حریف در کادر فنی قطعا باعث سخت تر شدن کار برای ما می شود چرا که با تفکراتی ناشناخته مواجه خواهیم شد اما برای بردن به زمین بازی می رویم. قطعا بازیکنان مورد حمایت کادر فنی و کادر هم مورد حمایت مدیریت هستند و این همبستگی در تیم ما کم نظیر است. تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم دل مردم یزد را با کسب نتایج بهتر شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز