خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: نمی‌توانم بگویم آجورلو بهتر است یا فتح‌الله‌زاده/ استقلال تا اینجای کار خوب بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۰۸

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید در حال حاضر بازه مناسبی برای مقایسته آجورلو و فتح‌الله‌زاده نیست و نمی‌تواند بگوید کدام از آنها بهتر است.

مهدی پاشازاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت استقلال و تغییرات مدیریتی در این تیم اظهار داشت: درباره تغییرات به نظرم بهتر است مسئولین پاسخگو باشند. آنها باید بگویند چرا مدیران را تغییر دادند. برای مثال وقتی مدیر بارسلونا عوض می‌شود دلیل تغییرات را شفاف اعلام می‌کنند. بنابراین من نباید نظر بدهم. فتح الله‌زاده در استقلال سابقه کار طولانی دارد و امیدوارم همه چیز برای استقلال خوب باشد. 

وی در پاسخ به اینکه آیا به عنوان پیشکسوت استقلال از عملکرد مصطفی آجورلو رضایت داشت، گفت: در حال حاضر برهه زمانی مناسبی نیست که بخواهم درباره عملکرد وی نظر بدهم. یا اینکه بگویم آجورلو بهتر است یا فتح الله‌زاده، این صحبت صحیح نیست و نمی‌توانم حرفی بزنم. هر کدام در زمان خودشان زحماتی کشیدند و این صحبت درست نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد فنی استقلال تحت هدایت ساپینتو گفت: این هفته بر حسب تفاضل گل در رده دوم جای دارند. تا اینجا نتیجه خوب بوده است. اما اینکه از این به بعد چه می‌شود، را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. 

پاشازاده درباره اینکه بعد از استعفا از خوشه طلایی ساوه، محسن بیاتی‌نیا هم از این تیم جدا شد تا نشانگر عدم ثبات تصمیمات این تیم باشیم و آیا باید منتظر بازگشت وی به عنوان مربی‌های لیگ دسته یک باشیم، تصریح کرد: درباره خوشه طلایی و اتفاقات آن نمی‌خواهم صحبت کنم و فقط امیدوارم موفق باشند. چرا دوباره به مربی بازنگردم؟ این کار حرفه ثابت من است. آدم باید راجع به انتخاب تیم منطقی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز