خبرگزاری کار ایران

فوتبال برای بقا نیاز به ستاره‌سازی دارد؛

ربیعی: خودم به حامد لک گفتم جلو برود و شانسش را برای گلزنی امتحان کند/ در مورد گل نزدن منشا و شیمبا حرف دارم ولی به وقتش/ کل بودجه باشگاه مس رفسنجان 162 میلیارد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۳۸

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید از مسئولان باشگاه خواسته هزینه‌های این تیم سایت کدال مربوط به بورس منتشر کنند.

محمد ربیعی در گفتگو با ایلنا پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: تیم کارهای خودش را طبق برنامه انجام می‌دهد. ما در بازی پرسپولیس شایسته شکست نبودیم. نیمه دوم کاملاً 3 یا 4 موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و باید آماده بازی بعدی شویم. هر چند نفت مسجد سلیمان در بازی‌های اخیر خودش نتیجه خوبی نگرفته، اما تیم بسیار خوبی است و ما به این مسئله آگاهی داریم. ما باید با نهایت تمرکز و جدیت در زمین حاضر شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا حامد لک دقایق پایانی مقابل دروازه پرسپولیس قرار گرفت و حتی تا آستانه گلزنی پیش رفت، گفت: خودم به او گفتم جلو برود و شانسش را برای گلزنی امتحان کند، به این دلیل که نمی‌خواستیم بازنده باشیم و از تمام ظرفیت‌ و انرژی خودمان استفاده کردیم. قسمت ما نبود که در این مسابقه برنده باشیم اما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. اگر توپ شمیبا به پورعلی گنجی برخورد نمی‌کرد، یا 30 سانتی متر آنطرف‌تر بود اتفاقات بازی طور دیگری رقم می‌خورد.

ربیعی که فوتبال اروپا را به دقت دنبال می‌کند و علاقه خاصی هم دارد، درباره اهدای توپ طلا به کریم بنزما تصریح کرد: اول این را بگویم که در 30 سال گذشته طرفدار تیم ملی فرانسه بوده‌ام و در جام جهانی بعد از ایران طرفدار این تیم هستم. با اینکه بنزما مدت مدیدی از تیم ملی دور بود، اما نم‍ی‌توانیم اثر انکار ناپذیر او در فصل گذشته را فراموش کنیم. بنزما کاملاً پخته و در مدار تاکتیکی تیمش نقش حیاتی ارائه می‌کرد. او در طول بازی‌های مهم و 6 امتیازی تیمش توانسته بود ستاره‌ای تیمش باشد.حتی در بعضی بازی‌ها که رئال تحت فشار بود تواست با تیزهوشی تیمش را از فشار خارج کند و موفق به گلزنی شد. بازیکن بسیار موثری بود.

وی پیرامون اینکه در سال‌های گذشته لیونل مسی و رونالدو معمولاً صاحب توپ طلا می‌شدند و بعضی کارشناسان نسبت به بعضی سال‌ها انتقاد دارند، گفت: انتخاب برترین بازیکن توسط کارشناسان، هواداران و... انجام می‌شود. از نظر خودم مسی و رونالدو ابرستاره هستند. اما هر ستاره‌ای دوران اوج و افول دارد و این طبیعی است.در نهایت فوتبال پدیده عظیم اجتماعی است که در هر دهه‌ای ستاره می‌سازد.  پله و مارادونا در دهه‌های تاریخی جلوتر بعدها و در دهه اخیر مسی و رونالدو. به هر حال امروز فوتبال کاملاً‌ صنعتی شده و مقام‌های ارشد نیازهای هواداری را اقناع می‌کنند. فوتبال برای بقا نیاز به ستاره‌سازی دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص مهاجمانش خصوصاً شیمبا و منشا که در امر گلزنی موفق نبودند، صحبتی می‌کند،‌ گفت: قطعاً اما حالا زمانش نیست و در انتهای فصل صحبت‌هایی دارم؛ اما حالا زمانش نیست. ناراحتی ندارم و مسلماً این بازیکنان تلاش می‌کنند انتظارات را برآورده کنند. و مطمئنم از این چالش خارج می‌شوند. برای منشا تمرینات اختصاصی در نظر گرفتیم. مگر اینکه مسئله به شکل دیگری باشد که برای این موضوع در نیم فصل تصمیم می‌گیریم.

ربیعی در پایان گفت: کل بودجه باشگاه مس رفسنجان 162 میلیارد است که صرف رشته‌های والیبال آقایان و بانوان، بسکتبال، فوتبال و فوتسال و... می‌شود. بارها از مسئولین خواستم هزینه‌های تیم فوتبال را در کدال اعلام کنند. ذهنیت برای مخاطب باز کنند. ما بسیاری از بازیکنان را در مس رفسنجان، تولید کردیم. مانند سیدمهدی حسینی که به تیم ملی رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز