خبرگزاری کار ایران

امین منوچهری: ساپینتو باهوش است و با شرایط کنار می اید/ خلاقیت خط جلوی استقلال قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۶۱

مربی تیم فوتبال نونهالان استقلال در خصوص صدرنشینی این تیم صحبت کرد

امین منوچهری مربی تیم فوتبال نونهالان استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط تیم  استقلال اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد. با اینکه در 2 بازی ابتدایی لیگ به دلیل نبود تماشاگران و بعضی مسائل نتوانستیم نتیجه بگیریم. رفته رفته شرایط تیم امیدوار کننده شد و رو به پیشرفت قرار گرفتند.  ساپینتو سرمربی باهوشی است و زود خودش را به مسائل منطبق می‌کند.

وی در خصوص تقابل آبی پوشان با آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر، تصریح کرد: خیلی از مربیان فعلی لیگ برتر از کارخانه مربی سازی استقلال آمدند. این موضوع هم به سود تیم است هم به ضررش. از یک طرف سرمایه‌های استقلال می‌توانند در فرصت مناسب به تیم کمک کنند. از طرف دیگر مقابل استقلال برای اثبات توانایی و شایستگی خود انگیزه زیادی دارند. مهدی رحمتی در عرصه مربیگری استعداد خودش را نشان داده است و قطعاً بازی مقابل این تیم آسان نیست.

مربی تیم فوتبال نونهالان استقلال پیرامون عملکرد مهاجمان این تیم گفت: هفته به هفته عملکرد مهاجمان تیم فوتبال استقلال بهتر شد. خلاقیت خط جلوی تیم قابل قبول است. بازیکنان خط جلو زهردار و خطرناک ظاهر شدند. امیدوارم در پیاده سازی تفکرات تاکتیکی مربی و جاگذاشتن دفاع حریف بیشتر فعال باشند.

منوچهری درباره تغییرات مدیریتی استقلال گفت: ابتدا بابت قهرمانی فصل گذشته و زحمات آجورلو از او تشکر می‌کنم. در حال حاضر مدیریتی به تیم آمده که چه در این تیم باشد یا نباشد با آن زندگی می‌کند. این موضوع کمک می‌کند زودتر خودش را با شرایط تطبیق بدهد. نتایج خوب و قهرمانی‌های گذشته عملکرد او را در گذشته نشان داده است.

وی درباره عملکرد تیم نونهالان تحت هدایت وی، گفت: باشگاه استقلال و هوادرانش حق زیادی به گردنم دارند. تا کنون عملکرد تیم طوری بوده که صدرنشین لیگ نونهالان باشیم. در ادامه هم تلاش می‌کنیم با همین شکل و شمایل به کارمان ادامه بدهیم. به دلیل تعصبی که نسبت به باشگاه و جایگاه بزرگ آن،  سه هزار نفر را از کل ایران مورد بررسی قرار دادیم. تا کنون  5 بازیکن‌ به تیم ملی دعوت شدند. اگر شرایط بهتر پیش می‌رود، می‌توانست این تعداد بالاتر هم برود.

مربی تیم فوتبال نونهالان استقلال عنوان کرد: خاطره ای که از حضور آقای فتح الله زاده داریم قهرمانی لیگ برتر ایران است. جز 5 خرید لیگ برتری تیم بودم که با شرایط خاصی به تیم آمدم. وقتی میخواستم به استقلال منتقل شوم درباره قیمت صحبتی انجام ندادم. خود آقای فتح الله زاده توقعش قیمت بالایی بود و حتی 100 میلیون به قراردادم اضافه کرد.

منوچهری در پایان گفت: درست است که رده های سنی مختلف مقابل پرسپولیس در دربی شکست خوردند و نتیجه مناسب نگرفتند. اما امیدوارم تیم بزرگسالان با شرایط خوبی که دارد برنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز